سیروس پورموسوی:

بازیکنان امروز امید ستون‌های آینده تیم ملی خواهند بود

۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۱:۳۱:۳۷
کد خبر: ۹۴۱۱۵۲
بازیکنان امروز امید ستون‌های آینده تیم ملی خواهند بود
سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران ضمن آرزوی موفقیت برای اعضای تیم ملی امید گفت: تردید ندارم که این بچه‌ها شایسته بهترین اتفاقات هستند و با درایت کادرفنی می‌توانند عملکردی فراتر از انتظار داشته باشند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، سیدسیروس پورموسوی درخصوص شرایط تیم ملی امید گفت: ابتدا خسته نباشید می گویم به دوستان خوب خودم در کادر فنی این تیم و عزیزانی که می دانم از بهترین ها هستند و ترکیب بسیار خوبی را در کنار هم شکل داده اند. امیدوارم جمع این عزیزان بتواند اتفاق بزرگی را رقم بزند و در مسابقات انتخابی المپیک موفق باشد. هرچند کار بسیار سخت و بزرگی در پیش داریم و حریفانی قدرتمند در یک گروه بسیار نزدیک اما بچه های ما با اراده و تلاش همیشه توانسته اند در شرایط سخت اتفاقات بزرگی را رقم بزنند.

پورموسوی اضافه کرد: با توجه به مصاحبه هایی که از بچه های تیم امید دیده ان باید بگویم احساس می کنم جو صمیمی و آرامش خوبی در تیم حاکم است و کادر فنی توانسته تیم را بسیار یکدل آماده حضور در رقابت ها کند. این اتحاد و همدلی یک فاکتور بسیار مهم است که می تواند باعث موفقیت شود. البته این اولین اردوی کامل تیم امید با حضور همه نفرات است و کار آقای استیلی و دستیارانش سخت خواهد بود. با این وجود بچه های تیم امید شایستگی خودشان را در لیگ به خوبی نشان داده اند و امیدواریم همین عملکرد را در مسابقات بین المللی هم به خوبی داشته باشند.

وی در پایان گفت: دعای خیر همه مردم ایران پشت سر اعضای این تیم است و تردید ندارم این بچه ها با درایت و هدایت هوشمندانه کادر فنی می توانند فراتر از انتظار ظاهر شوند و اتفاقات بزرگی را رقم بزنند. باید حمایت از این تیم تا آخرین روز به شکل کامل ادامه داشته باشد و با امید و اعتماد بنفس وارد بازی ها شویم. فراموش نکنیم بچه های امروز تیم امید ستون های تیم ملی فردای فوتبال ایران را شکل می دهند و مهره هایی بسیار توانمند و تاثیرگذار هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز