عبدالحمید احمدی:

طرح فجر تا نوروز به سلامت و نشاط عمومی جامعه کمک کند

۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۷:۵۹:۱۷
کد خبر: ۹۴۱۴۱۷
طرح فجر تا نوروز به سلامت و نشاط عمومی جامعه کمک کند
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در نشست مشترک دکتر سلطانی فر با روسای فدراسیون های ورزشی گفت: امسال طرح فجر تا نوروز را از اول بهمن تا پایان فرودین سال آینده با هدف حضور گسترده مردم در فعالیت های ورزشی در سراسر کشور برگزار می کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: ظرفیت ورزش برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی بسیار بالاست و تفاهم نامه ای که امروز بین وزارت ورزش و ستاد مبارزه با مواد مخدر منعقد شد با کمک فدراسیون ها باید عملی شود.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: جامعه ورزش و ورزشکاران ما باید نسبت به مسائل و دغدغه های مردم حساس باشند و از بار آنها کم کنند.

وی افزود: در دهه فجر امسال برنامه های ملی و بین المللی خوبی را به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در نظر گرفتیم و فدراسیون های ورزشی برای اجرای این برنامه ها از حمایت ما برخوردار خواهند بود.

احمدی در خصوص جام خوشه چین اظهار داشت: این جام یک گام بلند در توسعه ورزش روستایی بود که مرحله ملی آن در دهه اول بهمن ماه با حضور حدود 500 ورزشکار از روستاهای 31 استان کشور به میزبانی استان فارس برگزار خواهد شد.

او در پایان گفت: گسترش ورزش همگانی با استفاده از ظرفیت تمام اماکن ورزشی از تاکیدات اساسی دکتر سلطانی فر است. امسال طرح فجر تا نوروز را از اول بهمن تا پایان فرودین سال آینده با هدف حضور گسترده مردم در فعالیت های ورزشی در سراسر کشور برگزار می کنیم که بسیار می تواند به سلامت و نشاط عمومی جامعه کمک کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز