حسین آشنا در گفتگو با خبرگزاری برنا:

سطح کیفی لیگ بالا رفته است/ گلرهای توانمندی داریم/ مسئولان سایپا باید به صادقی فرصت کافی بدهند

۱۳۹۸/۱۰/۰۵ - ۰۸:۳۸:۴۷
کد خبر: ۹۴۱۴۴۲
سطح کیفی لیگ بالا رفته است/ گلرهای توانمندی داریم/ مسئولان سایپا باید به صادقی فرصت کافی بدهند
گلر سابق فوتبال ایران معتقد است لیگ نوزدهم به لحاظ کیفیت رشد داشته است و تیم‌های مدعی رقابت نزدیکی باهم در جدول باهم دارند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حسین آشنا گلر سابق فوتبال ایران پیرامون کیفیت لیگ نوزدهم به خبرنگار برنا گفت: به نظر من کیفیت لیگ امسال نسبت به سال‌های دیگر بهتر شده و رشد داشته است و شاهد لیگ جذاب و پویا هستیم.

وی در ادامه با اشاره به فشردگی جدول در صدر خاطرنشان کرد: حضور تیم‌های مانند استقلال، پرسپولیس، سپاهان، شهرخودرو و تراکتور و فاصله کم امتیازات میان تیم‌ها خودش بالا رفتن سطح کیفی را نشان می‌دهد و اینکه چند تیم مدعی قهرمانی هستند می‌تواند اتفاق خوبی برای لیگ و فوتبال ما باشد.

کارشناس فوتبال درباره پیش‌بینی‌اش از قهرمان جام حذفی نیز گفت: جام حذفی شرایطش با لیگ تفاوت دارد و با توجه به برگزاری یک مسابقه نمی‌توان با قاطعیت گفت کدام تیم قهرمان می‌شود. این مسابقات حساسیت خاص خود را دارد و نتیجه بازی به تیم باز می‌گردد.

دروازه‌بان سابق فولاد درباره وضعیت گلرها در فوتبال کشور عنوان کرد: ما گلرهای خوبی داریم و در حال حاضر هم به غیر از علیرضا بیرانوند که به هرحال تجربه کافی را درون دروازه تیم دارد، جوانانی مانند پیام نیازمند و رشید مظاهری نیز در سطح ملی توانایی و قابلیت بالایی دارند. از این بایت خوشبختانه در این سطح گلرهای توانمندی داریم. البته  نکته مهم درباره دروازه‌بان این است که ما باید بدانیم به لحاظ استعداد در این پست ما جایگاه بسیار خوبی در آسیا داریم و استعدادهای زیاد با فیزیک و آمادگی جسمانی ایده‌آل در اختیار داریم. اما متاسفانه به مربیان داخلی انتقادی وارد است و آن هم این است که آنگونه که باید از علم روز بهره‌برداری نمی‌کنند و این نکته که به مباحث آموزشی نیز مربوط می‌شود اهمیت بالایی دارد.

آشنا در پایان پیرامون وضعیت تیم‌هایی تهرانی سایپا و پیکان که سابقه پوشیدن پیراهن آنها را در کارنامه کاری خود دارد، اظهار داشت: ابراهیم صادقی یک مربی جوان و باانگیزه است که در سایپا  کار بزرگی انجام داده است و باتوجه به شرایط باشگاه جوانگرایی خوبی در تیم انجام داده‌اند و به اعتقاد من مسئولان باشگاه باید به وی فرصت بدهند تا بتواند ثمره  کار مهمی را که انجام داده بگیرد. درباره تیم پیکان نیز باید بگویم این تیم متاسفانه نتایج خوبی را نتوانست کسب کند و فکر می‌کنم این تیم هم بتواند با جوانگرایی در ادامه فصل به نتایج بهتری دست پیدا کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز