نیکا بیک لیک لی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

بین‌المللی شدن بسکتبال بانوان تاثیرات مثبتی درپی داشته است/ با شکست نامی‌نو فقط به قهرمانی در لیگ فکر می‌کنیم

۱۳۹۸/۱۰/۰۶ - ۰۷:۳۲:۱۰
کد خبر: ۹۴۱۶۶۰
بین‌المللی شدن بسکتبال بانوان تاثیرات مثبتی درپی داشته است/ با شکست نامی‌نو فقط به قهرمانی در لیگ فکر می‌کنیم
سرمربی تیم شهرداری گرگان گفت: در کنار نظم و ترتیب، بین المللی شدن بسکتبال بانوان هم از نظر فنی روی سطح مسابقات تاثیر خیلی مثبتی گذاشته است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال بانوان در حالی به پایان رسید که تیم مدعی نامی‌نو که تا به امروز هیچ باختی را متحمل نشده بود مقابل شهرداری گرگان با نتیجه 63 بر 44 نتیجه را واگذار کرد.

نیکا بیک‌لیک‌لی، سرمربی تیم شهرداری گرگان درباره این دیدار در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: بازی خیلی خوبی را مقابل نامی‌نو انجام دادیم. فکر می‌کنم اگر تا امروز فقط برای حضور در بین چهار تیم تلاش و امید داشتیم پس از بازی امروز و نتیجه‌ای که به دست آمد قطعا مصمم‌تر از قبل برای قهرمانی تلاش خواهیم کرد.

او در مورد کیفیت لیگ برتر نیز توضیح داد: خوشبختانه این سومین سال است که لیگ بانوان به صورت منظم و با برنامه برگزار می‌شود. پیش از این ما همیشه در بخش آقایان شاهد نظم و ترتیب بودیم ولی الان سومین سال است که برنامه تیم‌ها و فدراسیون از پیش مشخص است و بی‌شک در چنین شرایطی همه تیم‌ها بهتر می‌توانند در لیگ حاضر شوند و بازی‌های خوبی را به نمایش بگذارند.

وی افزود: در کنار نظم و ترتیب، بین المللی شدن بسکتبال بانوان هم از نظر فنی روی سطح مسابقات تاثیر خیلی مثبتی گذاشته است. اکثر بازیکنان ملی‌پوش ما دیگر مانند سابق بازی نمی‌کنند و انگار یک فرهنگ جدید را وارد بسکتبال ایران کردند که به نظرم رشد خوبی به شمار می‌رود. در کنار همه این موارد باید به یک تغییر مفید هم اشاره کنم که آنهم بخش داوری است. امسال در بخش داوری جوانگرایی صورت گرفته است هرچند که این تغییرات هزینه دارد ولی واقعا مثمرثمر است و پشت آنهم برنامه وجود دارد. بی‌شک سوت زدن برای ملی‌پوشان در جریان یک بازی سخت است. اما قطعا این روند و تغییر در آینده اثرات مثبت خود را نشان خواهد داد.

سرمربی شهرداری گرگان در پایان درباره شانس قهرمانی تیمش گفت: این تیم امسال برای اولین‌بار است که در لیگ حضور دارد و با هدف بومی گرایی گام در مسابقات گذاشته است. البته در کنار این نیم نگاهی هم به قهرمانی خواهیم داشت ولی به بازیکنانم گفته‌ام که پله به پله و مرحله به مرحله پیش بروند. شهرداری گرگان علاوه بر بازیکنان بومی و جوانی که دارد از یک نیروی مهم هم برخوردار است که قطعا در کسب نتیجه ما را یاری می‌کند و آنهم حضور تماشاگرانش است که واقعا شبیه به آن را در هیچ یک از استان‌ها نمی‌تواند دید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز