سارا شیربیگی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

هدف و برنامه تیم هیات خراسان برای قهرمانی است/ لیگ امسال اصلا قابل پیش بینی نیست

۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۰۸:۳۸:۱۷
کد خبر: ۹۴۱۸۸۶
هدف و برنامه تیم هیات خراسان برای قهرمانی است/ لیگ امسال اصلا قابل پیش بینی نیست
بازیکن تیم فوتسال بانوان هیات خراسان گفت: همه تیم‌ها برای رسیدن به قهرمانی باید تلاش کنند. هدف و برنامه تیم ما هم برای قهرمانی است و برای به دست آوردن آن می‌جنگیم تا در هر بازی با کسب 3 امتیاز از زمین خارج شویم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سارا شیربیگی، بازیکن تیم فوتسال بانوان هیات خراسان، طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص وضعیت تیم خود در رقابت‌های لیگ برتر امسال بیان کرد: در این هفته ما با تیم رهیاب گستر تهران بازی داشتیم که تیم بسیار خوب و قوی است. نه فقط امسال بلکه سال‌های گذشته هم شرایط بسیار ایده‌آلی داشته است. همیشه از رهیاب گستر به عنوان یک تیم خوب و منسجم یاد می‌شود. می‌دانستیم بازی سختی مقابل این تیم داریم و واقعا نتیجه قابل پیش‌بینی نبود. ما در دور رفت 11 گل به رهیاب زده بودیم، ولی روز بد آن تیم بود.

وی افزود: تیم رهیاب توانست تیم حفاری را شکست دهد و نتایج خیلی خوبی را در لیگ کسب کند. ما برای کسب سه امتیاز به مصاف رهیاب رفتیم، از نظر من خیلی خوب بازی کردیم. موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم اما باوجود این شرایط نتیجه 7 بر 2خیلی خوب است.

شیربیگی اظهار داشت: در هفته آینده به مصاف تیم پالایش نفت آبادان می‌رویم، این تیم در نیم فصل تیم پیشرفت خوبی داشته و نتایج عالی را مقابل تیم‌های مختلف به دست آورده است. پس از آن یک بازی حساس مقابل تیم نامی‌نو داریم، لیگ امسال اصلا قابل پیش بینی نیست که بخواهم راجب نتایج از الان چیزی بگویم.

بازیکن تیم فوتسال بانوان هیات خراسان در پایان گفت: تیم پالایش نفت آبادان در جدول شاید رده پنجم یا ششم باشد اما بازی آن‌ها نیز خوب است. رقابت‌ها در لیگ برتر امسال بسیار نزدیک هستند و نتایج آن مشخص نیست. مطمئنا همه تیم‌ها برای رسیدن به قهرمانی باید تلاش کنند. هدف و برنامه تیم ما هم برای قهرمانی است و برای به دست آوردن آن می‌جنگیم تا در هر بازی با کسب 3 امتیاز از زمین خارج شویم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز