سیمه شهبازی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

فوتبال استعدادکش است/ خواجوی به حمایت بیشتر نیاز دارد/ شانس قهرمانی را از دست نداده‌ایم

۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۰۹:۱۸:۳۹
کد خبر: ۹۴۲۲۸۲
فوتبال استعدادکش است/ خواجوی به حمایت بیشتر نیاز دارد/ شانس قهرمانی را از دست نداده‌ایم
سرمربی تیم وچان کردستان گفت: فوتبال استعداد کش است اما امیدوارم بازیکنی مانند زهرا خواجوی حمایت شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سمیه شهبازی، سرمربی تیم وچان کردستان درباره نایب قهرمانی تیمش در نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: خوشحالم که بالاخره پس از یک نیم فصل سخت موفق شدیم به عنوان نایب قهرمانی به تعطیلات برویم. بازی که مقابل شهرداری بم داشتیم خیلی اهمیت داشت و آنقدر حساسیت این بازی بالا بود که شک ندارم دربی هم با این حساسیت برگزار نمی‌شود. البته خیلی تلاش کردیم سه امیتاز این بازی را به دست بیاوریم ولی تجربه و مهارت بازیکنان بم این اجازه را به ما نداد.

وی در موردشانس قهرمانی تیمش توضیح داد: از الان نمی‌توان در این خصوص صحبت قطعی کرد همانطور که گفتم ما به سه امتیاز دیدار با بم احتیاج داشتیم که موفق نشدیم آن سه امتیاز را کسب کنیم شاید اگر برنده زمین را ترک می‌کردیم اوضاع فرق داشت. با این حال مطمئن هستم در نیم فصل دوم شرایط به مراتب سخت‌تر خواهد شد ولی نا امید نیستیم.

شهبازی در مورد کیفیت لیگ برتر در فصل جاری رقابت‌ها گفت: کیفیت لیگ هر سال بهتر می‌شود و خوشبختانه امسال هم لیگ خوبی را داشتیم. ولی از آنجایی که امسال تیم‌های مدعی تعدادشان کم‌تر شده است هیجان رقابت‌ها هم کم شده است اما در مجموع بازی‌های خوبی را در این نیم فصل داشتیم.

سرمربی تیم وچان کردستان در پایان در خصوص کلین شیت خواجوی نیز عنوان کرد: این بازیکن فوق العاده است و بی‌شک یکی از استعدادهای فوتبال ماست که باید مورد توجه قرار بگیرد. همه ما در شکوفا کردن این استعدادها نقش داریم و باید کمک کنیم این بازیکنان جایگاه واقعی خود را در ورزش کشورمان پیدا کنند. ولی متاسفانه ما در ایران استعداد کش هستیم امیدوارم این اتفاق در مورد خواجوی رخ ندهد.

نظر شما