ایوب بهتاج مطرح کرد:

با حمایت دولت و وزارت ورزش تعداد زمینهای چمن مصنوعی در استان در حال افزایش است

۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۶:۲۱:۳۰
کد خبر: ۹۴۲۹۰۸
با حمایت  دولت و وزارت ورزش  تعداد زمینهای چمن مصنوعی در استان در حال افزایش است
مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: تمام تلاش خود را کرده ایم درسالهای 97 و 98 زمین‌های استاندارد فوتبال و مینی فوتبال را در اکثر شهرها، بخش‌ها و روستاهای استان، را احداث،تکمیل و به بهره برداری برسانیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،  ایوب بهتاج  گفت: زمینهای مینی فوتبال استان  در سالهای اخیر با توجه ویژه ای از سوی دولت همراه است در شهرها و بخش‌های استان احداث شد.

وی افزود: با توجه به وجود بسترهای قانونی مناسب از جمله ماده 27 جهت افزایش فضاهای ورزشی از جمله زمین چمن مصنوعی، اداره کل ورزش و جوانان درسالهای 97 و 98 تلاش کرده زمین‌های استاندارد فوتبال و مینی فوتبال را در اکثر شهرها، بخش‌ها و روستاهای استان، احداث ، تکمیل و به بهره برداری برساند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان افزود: با جانمایی زمین‌هایی در 21 شهرستان استان، آمادگی کامل برای مشارکت بخش خصوصی در زمینه ایجاد زمینهای چمن مصنوعی را داریم.

او همچنین از افتتاح دو زمین چمن دیگر در شهرستانهای ملکان و چاراویماق خبر داده، گفت: این زمین‌ها با چمن مصنوعی فرش شده اند و علاوه بر اینها چندین زمین دیگر نیز در بخش‌ها و روستاهای مختلف استان به بهره برداری خواهد رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز