مهدی حنفی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

زیباترین بازی فصل را مقابل سپاهان انجام دادیم/ بازیکنان نفت فقط به صدر جدول فکر می‌کنند/ روند صعودی تیم ما مقطعی نیست

۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۰۷:۰۳:۴۷
کد خبر: ۹۴۲۹۱۰
زیباترین بازی فصل را مقابل سپاهان انجام دادیم/ بازیکنان نفت فقط به صدر جدول فکر می‌کنند/ روند صعودی تیم ما مقطعی نیست
هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: ازی ما مقابل تیم سپاهان یکی از قشنگ‌ترین بازی‌ها لیگ برتر بهترین بازی تیم ما بود، این دیدار 6 گل داشت که 4 تای آن را ما به ثمر رساندیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مهدی حنفی، هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص پیروزی تیم خود مقابل تیم سپاهان بیان کرد: بازی ما مقابل تیم سپاهان یکی از قشنگ‌ترین بازی‌ها لیگ برتر بهترین بازی تیم ما بود. این دیدار 6 گل داشت که 4 تای آن را ما به ثمر رساندیم و باحضور هواداران یک بازی هیجان‌انگیز و جذاب انجام شد. واقعا خود ما از این بازی لذت بردیم.

وی افزود: بعضی افراد می‌گویند که این پیشرفت و رشد در تیم ما مقطعی است، ما 16 هفته در طول نیم فصل اول بالای جدول بودیم، اگر این روند مقطعی بود در عملکرد ما مشخص می‌شد. ما فقط دو باخت داشتیم، آن هم خارج از خانه مقابل تیم‌های استقلال و پرسپولیس نتیجه را واگذار کردیم، در طول نیم فصل باخت دیگری نداشتیم.

حنفی اظهار داشت: صددرصد این روند ادامه خواهد داشت و ما این اطمینان را به هواداران خود می‌دهیم. ما با نتایجی که کسب کردیم آنقدر به خودباوری رسیدیم که حتی به صدر جدول فکر کنیم. می‌توانیم خیلی بالاتر از این باشیم، اگر در بازی‌های قبلی کمی باهوش‌تر بودیم و بیشتر دقت می‌کردیم، صددرصد الان جایگاه بهتری داشتیم.

هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پایان گفت: من از برنامه باشگاه برای خرید بازیکنان جدی اطلاعی ندارم اما به ما اعلام کردند که بازیکنان و کادر فنی باید حفظ شوند، باید ببینیم در آینده چه برنامه‌هایی خواهند داشت. خداراشکر در این دو ماه اخیر حدود 30% از قرارداد بازیکنان را پرداخت کردند. برای چند هفته آینده هم قول‌هایی خوبی به ما دادند، همه باشگاه‌ها مشکلات مالی دارند ان‌شاءالله هرچه زودتر این مسائل برطرف شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز