دومین جلسه هم‌اندیشی با مدیران کل ورزش و جوانان:

احمدی: مدیریت ورزش همگانی بخش سخت کار در ورزش است/ در ورزش همگانی به دنبال مشارکت کلیه اقشار هستیم

۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۷:۵۱:۴۰
کد خبر: ۹۴۲۹۳۲
احمدی: مدیریت ورزش همگانی بخش سخت کار در ورزش است/ در ورزش همگانی به دنبال مشارکت کلیه اقشار هستیم
دومین جلسه هم‌اندیشی با مدیران کل ورزش و جوانان با هدف تبیین سیاست‌ها و برنامه‌های نوین ورزش همگانی و همچنین یکپارچه نمودن فعالیت‌های مربوطه در سراسر کشور با ریاست معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سیدعبدالحمید احمدی در دومین جلسه هم‌اندیشی با مدیران کل ورزش و جوانان، مدیریت ورزش همگانی را بخش سخت کار در ورزش دانست و تصریح کرد: در ورزش همگانی با جامعه مخاطب ٨٢ میلیونی مواجه هستیم و باید بر اساس نیازها و انتظارات و شرایطی که روز به روز با توجه به سرعت زندگی ماشینی سخت‌تر می شود، زمینه مشارکت عمومی در ورزش را فراهم کرد.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان  اهمیت ارتقا دانش و بینش مردم به منظور لزوم ورزش با هدف سلامتی را مورد توجه قرار داد و به عزم جدی دستگاه‌های مختلف و حمایت رسانه ها و ایجاد زیرساخت های لازم با هدف مشارکت گسترده مردم در ورزش همگانی تاکید کرد.

سیدعبدالحمید احمدی بازاریابی اجتماعی در ورزش را مهم بر شمرد و توضیح داد: آنچه مسلم است در ورزش همگانی باید به مشارکت عمومی گروه های مختلف از کودک، نوجوان، دانش آموز، دانشجو، سالمند، کارگر، کارمند و دیگر اقشار برسیم؛ به همین دلیل در ابتدا باید اصلاح نگرش رخ دهد و زیرساخت‌های ورزش همگانی هم پدید آید تا به مشارکت عمومی محقق شود.

معاون وزیر ورزش و جوانان، الگوی توسعه ورزش همگانی را ایجاد جامعه فعال، محیط فعال، مردم فعال و سیست های فعال دانست و تصریح کرد: در این دوره تلاش شد که توسعه ورزش همگانی با برنامه ریزی در قالب گروه های مختلف جامعه تحقق یابد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز