میلاد جهانی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

پیشنهادی از استقلال و پرسپولیس نداشتم/ حمایت‌ها از اول فصل اگر بود الان صدرنشین لیگ می‌شدیم/ بین من و اسکوچیچ سوءتفاهم شده بود!

۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۰۷:۱۶:۲۰
کد خبر: ۹۴۳۲۸۴
پیشنهادی از استقلال و پرسپولیس نداشتم/ حمایت‌ها از اول فصل اگر بود الان صدرنشین لیگ می‌شدیم/ بین من و اسکوچیچ سوءتفاهم شده بود!
هافبک مازندرانی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: من هم دوست دارم در یکی از دو تیم استقلال و پرسپولیس بازی کنم اما برعکس شایعاتی که مطرح شده، پیشنهادی از طرف این دو تیم نداشتم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ میلاد جهانی، هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص پیروزی تیم خود مقابل سپاهان در لیگ برتر بیان کرد: توانستیم برابر تیم سپاهان خیلی خوب بازی کنیم، دقایقی را از دست دادیم و با نتیجه 2 بر یک در نیمه اول عقب افتادیم. خداراشکر توانستیم در نیمه دوم نتیجه را جبران کنیم و با نتیجه 4 بر 2 پیروز شویم. اگر مسئولین کمک نکنند و پای کار نمانند، شرایط ما در نیم فصل دوم سخت خواهد شد و فکر نمی‌کنم بتوانیم قهرمان شویم. اگر در فصل اول هم کمی بیشتر ما را حمایت می‌کردند، شاید الان صدر جدول یا در جایگاه دوم بودیم.

وی افزود: متاسفانه این حمایت‌ها انجام نشد و باوجود شرایط سختی که داشتیم، توانستیم عنوان چهارم را از آن خود کنیم. ان‌شاءالله در نیم فصل دوم نتایج مطلوب‌تری به دست بیاوریم. مسئولین هم وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند.

جهانی اظهار داشت: من با کم‌ترین بازی، 5 پاس گل داشتم و فعلا جزو بهترین پاسورهای لیگ برتر در نیم فصل اول شدم. می‌توانستم بهتر از این کار کنم اما به دلیل تعداد بازی‌های کمی که داشتم این مهم اتفاق نیفتاد. من هم دوست دارم در دو تیم استقلال و پرسپولیس بازی کنم اما برعکس شایعاتی که مطرح شده، من پیشنهادی از طرف این دو تیم نداشتم.

هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ادامه داد: در ابتدای فصل بین من و اسکوچیچ، سرمربی تیم، سوءتفاهمی پیش آمده بود، چون یکدیگر را نمی‌شناختیم. من بازی نمی‌کردم، هواداران و باشگاه فشار می‌آوردند اما رفته رفته این مسئله برطرف شد. خداراشکر از زمانی که بازی کردم، همه چیز به نفع من و باشگاه شد و توانستم به تیم کمک کنم.

وی در پایان گفت: تا الان که هفته هفدهم لیگ است، باید 50% مبلغ قرارداد خود را دریافت می‌کردیم اما نگرفتیم و فقط 30% آن به ما پرداخت شده است. پس از یک سال هزینه 9 بازی را دریافت کردیم، شرایط برای تک تک بازیکنان و کادر فنی واقعا سخت بود، امیدوارم این شرایط درست شود. بعضی از بازیکنان که سال گذشته هم در این تیم بودند، بیش از یک سال است که هنوز مبلغ قرارداد خود را دریافت نکردند. این شرایط خیلی سخت است، اگر مسئولین پای کار نباشند فکر نمی‌کنم در نیم فصل دوم در همین جایگاه بمانیم.

نظر شما