امروز برگزار شد؛

پویش دوشنبه های ورزشی با حضور هزاران معلم ورزش

۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۷:۲۸:۲۰
کد خبر: ۹۴۳۴۰۶
پویش دوشنبه های ورزشی با حضور هزاران معلم ورزش
پویش ملی دوشنبه های ورزشی، با حضور 1300 معلم ورزش مدارس شهر تهران برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سی و چهارمین پویش دوشنبه های ورزشی و همایش پیاده روی با همکاری آموزش و پرورش شهر تهران و حضوربیش از 1300 معلم ورزش در بازار بزرگ ایران برگزار شد.

مجید رباطی سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران در حاشیه برگزاری این پویش اظهار داشت: در پی نشست های متعددی که با مسئولین وزارت آموزش و پرورش شهر تهران برگزار کردیم، بر تشکیل ستادی مشترک، اتفاق نظر به وجود آمده و بر همکاری های نزدیک به منظور پیشبرد اهداف ورزش همگانی پایتخت تأکید شده است.

وی با اشاره به حضور معلمان ورزش مدارس شهر تهران در این برنامه بزرگ ورزشی اظهارداشت: برنامه ی امروز حاصل هم اندیشی های مشترک است. ما امیدواریم از این پس، شاهد تعاملات بیشتری در عرصه ورزش شهروندی و همگانی باشیم که بدون شک حاصل این توافق و اجماع، برکت ورزشی در زندگی مردم پایتخت و سلامتی و شادابی برای خانواده هاست.

همکاری های فرابخشی، نیاز ورزش همگانی

میترا روحی نایب رییس بانوان فدراسیون ورزش های همگانی نیز با حضور در این برنامه بزرگ ورزشی، بر لزوم همکاری های میان بخشی تأکید کرد و گفت: یکی از چالش های اساسی در حوزه ورزش، فقدان همکاری های مشترک و وجود نگاه های جزیره ای است که کار را برای توسعه ورزش در ابعاد مختلف همگانی و قهرمانی سخت می کند.

وی برگزاری برنامه هایی همچون پویش ملّی دوشنبه های ورزشی و همکاری با دستگاه های مختلف را راهکاری مناسب برای توسعه ورزش در میان اقشار مختلف برشمرد و افزود: تعامل و همکاری های فرابخشی یکی از راه های توسعه ورزش همگانی است. انشاالله این روند پربرکت همچنان استمرار داشته باشد.

تعامل شهرداری و آموزش و پرورش؛ پیشگیری از فقرحرکتی نسل فردا

محمدی، معاون تربیت بدنی و اداره سلامت کل آموزش و پرورش شهر تهران نیز در حاشیه برگزاری پویش یاد شده، اظهار داشت: در حال حاضر سلامت نسل فردا یعنی دانش آموزان، از اهمیت بالایی برخوردار است. همچنین باید توجه داشته باشیم که برای نهادینه کردن فرهنگ ورزش در خانواده ها نیز باید از مدارس و دانش آموزان آغاز کرد، لذا همکاری شهرداری و آموزش و پرورش، یکی از موثرترین راهکارها برای توسعه ورزش همگانی و دستیابی به اثرات نیکوی آن در جامعه است.

وی با بیان این که ورزش همگانی در ذات ورزش مدارس نهفته است، ادامه داد: ما نشست های مشترکی با سازمان ورزش شهرداری تهران برگزار کرده و درصدد هستیم با تفاهم نامه هایی موضوع همکاری های مشترک در حوزه ورزش همگانی را عملیاتی کنیم.

اهدای تندیس پویش دوشنبه های ورزشی

سی و چهارمین پویش ملّی دوشنبه های ورزشی که امروز نهم دی ماه در بازار بزرگ ایران( ایران مال) برگزار شد، با پیاده روی شرکت کنندگان دور آبنمای مجموعه، آغاز و با تمرینات ورزشی هماهنگ ادامه یافت.

پس از پایان تمرینات ورزشی نیز حرکات نمایشی گروه باستانی کاران، اهدای جوایز به قید قرعه به حاضران در مراسم و نیز اهدای تندیس پویش دوشنبه های ورزشی به حمید سجادی معاون سابق وزارت ورزش و جوانان و مدیر کنونی ورزش بازار بزرگ ایران انجام پذیرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز