هواداران خواستار ماندن رسن هستند؛

موقعیت طلایی که این ستاره برای پرسپولیس خلق کرد+ عکس

۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۰:۴۹:۳۶
کد خبر: ۹۴۳۴۳۱
موقعیت طلایی که این ستاره برای پرسپولیس خلق کرد+ عکس
هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس اگر چه برای ماندن در این تیم شرایط مبهمی دارد اما در عین حال باشگاه در موقعیت خوبی قرار داده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ بشار رسن، ستاره عراقی تیم فوتبال پرسپولیس تهران که عملکرد خوبی در تیمش داشت، به دلیل مشکلات مالی از باشگاه ناراحت است بویژه از مدیران قبلی، چراکه علی رغم دادن قول در پایان فصل گذشته هیچ پولی به او ندادند. رسن که تعصب خودش به باشگاه را بارها ثابت کرده در آخرین صحبت‌هایش گفته بود: تعهد من به هواداران باعث شده برای پرسپولیس به میدان بروم. قرارداد من پنج ماه پیش کنسل شده است و درباره آینده هنوز چیزی مشخص نیست.

در این باره مدیر برنامه‌های رسن اعلام کرده که قرار است پول این بازیکن در 2 قسط پرداخت شود و انصاری فرد نیز درحال تلاش است تا مطالبات بشار را بدهد.

photo_۲۰۱۷-۱۰-۲۸_۱۴-۱۹-۵۰

این بازیکن در ابتدای فصل نیمکت نشین بود اما کم کم خودش را به کالدرون ثابت کرد و به ترکیب اصلی تیم بازگشت و سر مربی آرژانتینی نیز بر حضور او در نیم فصل دوم تاکید دارد. در این باره گفته می شود ، این بازیکن چند پیشنهاد دارد که در این میان دو تیم عربی حاضر هستند با دستمزد خوبی این بازیکن را به خدمت بگیرند و البته باشگاه‌هایی از قاره سبز نیز خواستار جذب او هستند.  پرسپولیس این فرصت را دارد تا  با پرداخت پول این بازیکن او را تا پایان فصل در اختیار داشته باشد و یا حداقل اگر موضوع پیشنهاد اروپایی او صحت داشته باشد. این ستاره را ترانسفر کند و از این راه بتواند مبلغ قابل توجهی را به تیم تزریق کند.

به هرحال عملکرد باشگاه پرسپولیس در جذب یا ترانسفر این بازیکن می تواند یک فرصت طلایی برای سرخ‌پوشان باشد تا بیشترین بهره را از این موقعیت ببرند. هوادارن خواهان ماندن ملی پوش عراقی  هستند و او اگر بماند هم باشگاه ضمن استفاده از یک بازیکن متعصب می تواند در آینده با مبلغ بهتری او را ترانسفر کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز