سی و چهارمین نشست کمیسیون فرهنگی تربیت بدنی و ورزش کشور؛

احمدی: المپیک فرصت مغتنمی برای بروز توانمندی کشور ها در عرصه های مختلف است

۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۱:۵۷:۱۸
کد خبر: ۹۴۳۶۸۷
احمدی: المپیک فرصت مغتنمی برای بروز توانمندی کشور ها در عرصه های مختلف است
سی و چهارمین نشست کمیسیون فرهنگی تربیت بدنی و ورزش کشور صبح امروز با حضور اعضای این کمیته و با ریاست سید عبدالحمید احمدی برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سید عبدالحمید احمدی، معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان درسی  و چهارمین نشست کمیسیون فرهنگی تربیت بدنی و ورزش کشور اهمیت المپیک را موردتوجه قرار داد و عنوان کرد: همه کشورها تلاش می کنند تا ورزشکارانشان را برای حضور در بازی های المپیک به بهترین شکل ممکن آماده کنند و در این بین روشن است که این رووویداد فقط یک عرصه رقابتی در ورزش نیست و دارای ابعاد اقتصادی،سیاسی ،اجتماعی و فرهنگی است که توجه همه کشورها را در مقطع برگزاری آن کاملا معطوف می کند و همه کشورها تلاش می کنند با آمادگی کامل حضور یابند.

وی ادامه داد: انعکاس بسیار وسیع  بازیهای المپیک 2020 که با حضور 220 کشور دنیا برگزار می شود، فرصت بسیار مغتنمی برای کشورهاست که توانمدی های خودشان را در عرصه های مختلف عرضه کنند  و به معنای واقعی کلمه در بازی های المپیک دیپلماسی ورزشی متجلی می شود

معاون امور فرهنگی و ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان افزود: با وجود تمام تحریم های ظالمانه و جنگ اقتصادی که در کشور وجود دارد همه متولیان امر از وزارت ورزش و جوانان تا کمیته ملی المپیک و پارالمپیک و فدراسیون های ورزشی برای حضور آبرومند تلاش می کنند و در قالب ستاد  عالی بازی ها همه فعالیت ها را رصد کرده و برنامه ریزی لازم برای حضور مقتدرانه کاروان ورزشی ایران را انجام می دهند.

وی یکی از موضوعات مهم حضور کاروان ورزشی ایران در بازی های المپیک 2020 توکیو را حضور فرهنگی کاروان ایران عنوان کرد و اظهار داشت: کمیته فرهنگی ستاد بازی های المپیک و پارالمپیک ذیل ستاد عالی فعالیت خود را آغاز کرده و درصددیم با استفاده از ظرفیت های فرهنگی کشور  مزیت های فرهنگی ایران اسلامی را هم در بازی های المپیک 2020 توکیو ارائه و عرضه کنیم.

عبدالحمید احمدی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به امضای تفاهم نامه وزارت ورزش و جوانان با ستاد مبارزه با مواد مخدر، بر ضرورت استفاده از ظرفیت ورزش به منظوره مقابله با بلای خانمانسوز اعتیاد تاکید کرد.

در این نشست گزارشی از فعالیت های فرهنگی فدراسیون بدمینتون ارائه شد. همچنین عارف نیا مسئول ستاد فرهنگی بازی های المپیک 2020 توکیو هم گزارشی از فعالیت ها و برنامه های فرهنگی این ستاد ارائه داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز