حامد آقایی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

آرزویم بازگشت به پرسپولیس است/ مصدومیت باعث شد از میادین دور بمانم/ سپاهان رقیب قرمزها برای فتح لیگ است

۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۰۸:۰۳:۲۸
کد خبر: ۹۴۳۷۵۲
آرزویم بازگشت به پرسپولیس است/ مصدومیت باعث شد از میادین دور بمانم/ سپاهان رقیب قرمزها برای فتح لیگ است
بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: آخر فصل قبل مصدومیت آشیل برایم پیش آمد متأسفانه و مجبور بودم برای درمانش اقدام کنم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حامد آقایی، مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران، درباره آخرین وضعیت خود به خبرنگار برنا گفت: آخر فصل قبل مصدومیت آشیل برایم پیش آمد متأسفانه و مجبور بودم تا نیم فصل برای درمانش اقدام کنم ولی ان‌شاءالله پیشنهادات خود را بررسی می کنم تا چند روز آینده تکلیفم معلوم شود. یک پیشنهاد تهرانی و چند پیشنهاد شهرستانی، چون شرایط سنی‌ام زیر 23 سال است، می‌توانم راحت به پیشنهاداتم فکر کنم. خوشبختانه مشکل سربازی ندارم و هنوز نرفتم. مشکلش از طریق دانشجو بودنم حل می‌شود.

او درباره علت آسیب دیدگی خود اظهار کرد: اول از چمن‌های بد کشورمان است چون به غیر از چند چمن در تهران، چمنی نداریم و در شهرستان هم فکر نمی‌کنم امکانات و سخت افزار خوب باشد. برای خود من می‌شود گفت بدنسازی خوبی نداشتم ولی تأثیر دارد و بدون تأثیر نیست.  کیفیت بازی در لیگ دسته اول به نسبت لیگ برتر پائین است ولی خیلی شرایط مسابقات می‌تواند برای امثال ما جوانان بهتر باشد.

آقایی ادامه داد: من 2 سال در خدمت پرسپولیس بودم و متأسفانه جدایی ما یک طور شد که آن تایمی که پرسپولیس بودم، سیدجلال حسینی بود و چند بازیکن از اوکراین هم آوردند. شرایط طوری نبود که بتوانم بازی کنم و به‌خاطر کسب تجربه از تیم جدا شدم و متأسفانه برخی از اتفاقات در نفت تهران افتاد که نتوانستم با شرایط خوب برگردم به پرسپولیس . من تقریبا 150 میلیون تومان از نفت تهران طلب دارم و نمی‌دانیم چه اتفاقی قرار است بیفتد. من از پرسپولیس زیاد طلب ندارم که بخواهم بروم کاری کنم و در حدی  نیست، حالا به خاطر عشق‌مان به پرسپولیس طوری نیست که پیگیری کنم و طلب کمی است که زشت است پیگیری کنم. 

او عنوان کرد: همه بازی‌های پرسپولیس را پیگیر هستم و خدا را شکر شرایط سنی‌ام طوری هست که امیدوارم و یقین دارم با هر پیشنهادی برایم باشد با تمام قدرت برمی‌گردم به این تیم و آرزویم است که بتوانم دوباره پیراهن پرسپولیس را بپوشم. صددرصد به شما قول می‌دهم دور از دسترس نیست و با همین روحیه و انگیزه ای که دارم به فوتبالم ادامه می‌دهم .

آقایی درخصوص لیگ برتر نیز گفت: لیگ برتر فراز و نشیب خیلی زیاد داشت، پرسپولیس دو سه هفته اول آن طور که باید و شاید کار نکرد اما خدا را شکر دیدید که الان همه چیز خوب پیش می‌رود و به نظرم سپاهان می‌تواند برای قهرمانی رقیبش باشد .

نظر شما