فاطمه کرم‌زاده در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تیراندازی ایران در سطح جهانی است/ با آمدن الهام هاشمی راه برای من باز شد

۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۰۹:۲۴:۱۹
کد خبر: ۹۴۳۸۷۹
تیراندازی ایران در سطح جهانی است/ با آمدن الهام هاشمی راه برای من باز شد
بانوی تیرانداز تیم ملی تفنگ ایران گفت: تیراندازی ایران در سطح جهانی است و می‌توانیم در این سطح هم موفق باشیم. قطعا حالا که توانستیم سهمیه بگیریم و به المپیک راه پیدا کنیم، قطعا به مدال المپیک هم فکر خواهیم کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ فاطمه کرم‌زاده، بانوی تیرانداز تیم ملی تفنگ ایران که برای اولین بار راهی مسابقات المپیک 2020 توکیو خواهد شد، طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص وضعیت تیم ملی تیراندازی ایران بیان کرد: خداراشکر در حال حاضر وضعیت بسیار خوبی در اردو داریم و برنامه تمرینی‌مان خیلی علی پیش می‌رود. در این مرحله از اردو یک سری تمرینات بدنسازی زیر نظر مربی تخصصی بدنسازی‌مان بیتا سبزی داریم که مربی بسیار است. سبزی این اواخر به کادر فنی تیم ملی تیراندازی پیوست، می‌داند تیراندازی به چه تمریناتی نیاز دارد و دقیقا روی همان عضلات کار می‌کند.

وی افزود: همچنین الهام هاشمی، مربی تیراندازی، فوق‌العاده خوبی است که برنامه‌های بسیار دقیقی دارد. در حال حاضر تمرینات ما واقعا به شکلی پیش می‌رود که برای المپیک پیشرفت خواهیم کرد. متأسفانه به خاطر یک‌سری مشکلات کمبود فشنگ نمی‌توانیم آن تمریناتی که باید را داشته باشیم، رقیب‌هایمان روزی چندین و چند صد فشنگ می‌زنند ولی ما شاید برای هر وضعیت فقط روزی 10 فشنگ داشته باشیم و این اصلا برای پیشرفت کافی نیست.

کرم‌زاده اظهار داشت: عملکردمان خیلی خوب است و من با وجود نبود فشنگ توانستم سهمیه المپیک را کسب کنم. قطعا با همین شرایط هم در المپیک می‌توانم فینالیست شوم و شاید هم مدال کسب کنم. اگر بتوانیم این مشکلات را برطرف کنیم، برای پیگیری تمرینات‌مان به یک سری کشورهایی که فشنگ دارند اعزام شویم و تمرینات‌مان را آن‌جا انجام دهیم، خیلی خوب می‌شود.

تیرانداز تیم ملی تفنگ ادامه داد: من قبلا هم شرایط خیلی خوبی در رشته سه وضعیت داشتم ولی به خاطر مشکلات فدراسیون قدیم به مسابقات اعزام نمی‌شدم تا بخواهم خودم را نشان بدهم که قابلیت کسب سهیمه را دارم. با آمدن الهام هاشمی راه برای من باز شد تا در مسابقات خارجی شرکت کنم. تقریبا از خرداد ماه سال 98 در اولین مسابقه کسب سهمیه حضور داشتم و در سومین رقابت، توانستم سومین سهمیه فدراسیون تیراندازی ایران را به دست بیاورم.

بانوی المپیکی ایران در پایان گفت: من در مسابقات آسیایی سهمیه کسب کردم، اما رکوردی که من در رقابت‌های آسیایی زدم، اگر در مسابقات جهانی می‌زدم فینالیست بودم و می‌توانستم سهمیه کسب کنم. در مسابقات کاپ جهانی برزیل با اختلاف خیلی کم به فینال راه پیدا نکردم. تیراندازی ایران در سطح جهانی است و می‌توانیم در این سطح هم موفق باشیم. قطعا حالا که توانستیم سهمیه بگیریم و به المپیک راه پیدا کنیم، قطعا به مدال المپیک هم فکر خواهیم کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز