آرزو صدقیانی‌زاده در گفتگو با خبرگزاری برنا:

هدف ما هت‌تریک قهرمانی در آسیاست/ به خاطر تیم‌ملی از تصمیمم صرف نظر کردم/ سایپا در لیگ بدشانسی آورد

۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۰۷:۴۱:۲۸
کد خبر: ۹۴۳۸۸۸
هدف ما هت‌تریک قهرمانی در آسیاست/ به خاطر تیم‌ملی از تصمیمم صرف نظر کردم/ سایپا در لیگ بدشانسی آورد
عضو تیم‌ملی فوتسال گفت: به خاطر تیم‌ملی از تصمیمم صرف نظر کردم، هدف ما هت‌تریک قهرمانی در آسیاست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ آرزو صدقیانی‌زاده، عضو تیم‌ملی فوتسال بانوان، در مورد حضور مجددش در اردوهای تیم‌ملی در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: بارها در گفتگوهایی که داشتم عنوان کردم به دلیل بدقولی فدراسیون در خصوص پرداخت پاداش‌ها دیگر درکنار تیم‌ملی نخواهم بود. اما در این مدت با حضور شهناز یاری در تیم‌ملی جلساتی برگزار شد که تصمیم گرفتم به خاطر تیم‌ملی از تصمیمم خود صرف نظر کنم و قطعا در این دوره از اردوها حضور خواهم داشت.

او در مورد نتیجه نهایی جلسات برگزار شده در خصوص پرداخت پاداش‌ها گفت: قرار شده تا زمان اعزام به مسابقات این پاداش‌ها پرداخت شود. این پاداش حق ماست و امیدوارم فدراسیون قبل از حضور در مسابقات به قول خود عمل کند.

صدقیانی‌زاده در خصوص شانس کسب سومین جام در رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا عنوان کرد: صددرصد این شانس را داریم هرچند که تیم پس از قهرمانی به حال خود رها شد و حتی در این مدت هم یکسری از بازیکنان در اردو حاضر نمی‌شدند ولی همچنان انگیزه بالایی داریم و قطعا برای هت‌تریک قهرمانی قدم در مسابقات خواهیم گذاشت.

بازیکن تیم سایپا در مورد آخرین وضعیت تیمش در رقابت‌های لیگ برتر نیز گفت: سایپا لیگ را خوب شروع کرد روند خوبی را هم داشت ولی با بد شانسی مواجه شد و یکی از اصلی‌ترین مهره‌های خود را به دلیل آسیب دیدگی از دست داد. اما با شروع نیم فصل دوم بازهم کم کم به همان روند خوب‌مان برگشتیم و قطعا نتایج خوبی را پس از این در سایپا خواهید دید.

عضو تیم‌ملی در پایان در خصوص نبود فرشته کریمی و دیدار تدراکاتی با روسیه نیز بیان کرد: فرشته یک بازیکن با تجربه و مهره کلیدی برای تیم‌ملی بود و است و قطعا در صورت عدم حضورش جای خالی او کاملا حس خواهد شد. اما بازیکنان جوانی در تیم حضور دارند که تلاش خواهند کرد از نظر فنی در زمین مسابقه افت نکنیم و همچنان از عناوین قبلی خود دفاع کنیم. دیدار با روسیه برای ما خیلی مثمرثمر است چراکه جزو تیم‌های خوب دنیاست. امیدوارم در این فرصت محدودی که داریم بتوانیم آمادگی خوبی را پیدا کنیم و نتیجه مطلوب‌مان را هم کسب کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز