مهیار صداقت در گفتگو با خبرگزاری برنا:

مسابقاتی که شرکت کردیم یک تمرین برای المپیک ۲۰۲۰ توکیو بود/ مشکل کمبود فشنگ تکراری شده است

۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۰۸:۳۴:۱۸
کد خبر: ۹۴۴۲۳۷
مسابقاتی که شرکت کردیم یک تمرین برای المپیک ۲۰۲۰ توکیو بود/ مشکل کمبود فشنگ تکراری شده است
تیرانداز المپیکی ایران گفت: تمام فعالیت‌ها و مسابقاتی که تا به حال پشت سر گذاشتیم، همه فقط یک تمرین برای المپیک 2020 توکیو بوده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهیار صداقت تیرانداز المپیکی ایران که موفق به کسب سهمیه المپیک در رشته تفنگ شده بود، طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو بان کرد: نسبت به المپیک‌های گذشته، امسال موفق شدیم تعداد سهمیه‌های بیشتری کسب کنیم و در رشته تیراندازی تاریخ‌سازی کردیم تا با 6 سهمیه راهی این رقابت‌ها شویم. من در مسابقات قهرمانی آسیا قطر توانستم سهمیه رشته 50 متر یا خفیف را به دست بیاورم.

وی افزود: تمام فعالیت‌ها و مسابقاتی که تا به حال پشت سر گذاشتیم، همه فقط یک تمرین برای المپیک 2020 توکیو بوده است. بنابراین امیدوارم همه تیراندازان بتوانیم در بازی‌های توکیو نتایج عالی را کسب کنیم.

صداقت اظهار داشت: برای رسیدن به مدال و بهترین نتیجه در المپیک تمام تلاشمان را خواهیم کرد ، اما نمی‌توانیم قول صددرصد برای مدال بدهیم. همیشه اتفاقات زیادی در ورزش می‌افتد و واقعا نتایج مسابقات قابل پیش بینی نیست، اما می‌توانم قول بدهم که تمام تلاشم را خواهم کرد.

تیرانداز المپیکی ایران در پایان گفت: مرحله جدید تمریناتمان را آغاز کردیم و به سختی فعالیت‌های خود را پیش می‌بریم. در حال حاضر خداراشکر همه شرایط در اردو و تمرینات خوب است، باید ببینیم وضعیت تا المپیک چگونه خواهد بود. مشکل کمبود فشنگ تکراری شده است اما هنوز این مسائل وجود دارد. با وجود تمام این مسائل ما تلاشمان را می‌کنیم تا بتوانیم موفقیت‌های بیشتری به دست بیاوریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز