هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال؛

لشگرکشی شاهین‌طبع به تهران/ مدعیان در قم به مصاف هم می‌روند

۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۲۳:۱۰:۰۸
کد خبر: ۹۴۴۳۲۷
لشگرکشی شاهین‌طبع به تهران/ مدعیان در قم به مصاف هم می‌روند
هفته پانزدهم لیگ برتر بسکتبال با انجام دو بازی مهم در تهران و قم امروز پیگیری می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هفته پازنزدهم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال امروز با برگزاری 7 دیدار در حالی پیگری می‌شود که در یکی از حساس‌ترین بازی این هفته دو تیم مدعی شیمیدر و مهرام در قم به مصاف هم می‌روند. این دیدار در حالی برگزار خواهد شد که هر دو تیم با 11 برد و 25 امیتاز در مکان چهارم و پنجم جدول رده بندی قرار دارند. بی‌شک شاگردان محمدرضا اسلامی تلاش می‌کنند در این دیدار با استفاده از فرصت میزبانی با کسب سه امیتاز بازی جای خود را با مهرام در مکان چهارم عوض کنند.

اما در دیگر بازی مهم هفته تیم شهرداری گرگان صدرنشین لیگ برتر در تالار بسکتبال آزادی به مصاف تیم قعر جدولی نیروی زمینی خواهد رفت. نیروی زمینی در حال حاضر با 14 امیتاز تیم چهاردهم جدول رده بندی است با این شرایط به نظر می‌رسد شاگردان شاهین طبع کار دشواری را در تهران نداشته باشند.

در سایر رقابت‌های هفته پانزدهم لیگ برتر دو تیم نفت آبادان و شهرداری بندر عباس دربی جنوبی‌ها را برگزار خواهند کرد، شاگردان مهران حاتمی در اصفهان از مس کرمان پذیرایی می‌کنند، اکسون و نماینده قزوین نیز در تهرن مقابل هم صف آرایی خواهند کرد، در شهرکرد دو تیم پدافند و توفارقان رو در روی هم قرار می‌گیرند و در نهایت پتروشیمی بندر امام تیم دوم جدول رده بندی در مشهد میهمان نماینده این شهر خواهد بود.

برنامه دیدارهای هفته پانزدهم لیگ برتر بسکتبال به این شرح است:

* نفت آبادان - شهرداری بندرعباس

* اکسون تهران - شورا و شهرداری قزوین

* نیروی زمینی - شهرداری گرگان

* شیمیدر قم - مهرام تهران

* آویژه صنعت مشهد - پتروشیمی بندرامام

* ذوب آهن اصفهان - مس کرمان

* رعد پدافند هوایی شهرکرد - توفارقان آذرشهر

نظر شما