رقیبان پرسپولیس برای قهرمانی چهار تیم بالای جدول هستند؛

خوردبین: برانکو روی مشکلات مالی کوتاه می‌آید/ گفته بودم به کالدرون زمان بدهید موفق می‌شود

۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۰۷:۰۸:۱۲
کد خبر: ۹۴۴۴۳۱
خوردبین: برانکو روی مشکلات مالی کوتاه می‌آید/ گفته بودم به کالدرون زمان بدهید موفق می‌شود
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است چهار تیم بالای جدول رقیبان اصلی این تیم برای قهرمانی هستند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمود خوردبین پیشکسوت باشگاه پرسپولیس  که در مراسم تجلیل از پیشکوتان ورزشی حضور پیدا کرده بود در این‌باره  به خبرنگار برنا گفت: اتفاق خوبی افتاده که این مراسم تجلیل را برگزار می‌کنند. خیلی کار قشنگی است و پیشکسوتان از اینکه دوستان به یادشان بودند خوشحال می‌شوند و از افراد بانی این کار تشکر می‌کنم.

سرپرست سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره قهرمانی این تیم در نیم فصل عنوان کرد: من پیش از این نیز در اواسط مسابقات که برخی از کالدرون ایراد می‌گرفتند، گفتم اگر اجازه بدهند، به این مربی تا نیم فصل فکر می‌کنم نتیجه بگیرد و این اتفاق افتاد و نیم فصل قهرمان شد. وی کار خودش را انجام داد و امیدوارم دوباره بتواند روند مثبت خود را در پرسپولیس ادامه دهد.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره رقیبان این تیم برای قهرمانی عنوان کرد: رقیبان پرسپولیس برای قهرمانی چهار تیم بالای جدول هستند.

وی درباره سرمربی تیم ملی گفت: از من پرسیدند که چه نظری داری درباره مربی تیم ملی و گفتم هر چه زودتر برانکو را بیاورند بهتر است. چون هم ایرانی است هم خارجی و دیگر همه مشکلات کشورمان را می‌داند. کارش هم بسیار خوب است و به نظرم همین الان باید او را بیاورند تا تیم جمع شود.

خوردبین در پایان درباره مشکلات مالی برانکو نیز تصریح کرد: برانکو شخصی است که اگر با او صحبت شود، کوتاه می‌آید. فردی است که موفق بوده و با اخلاق و قابل احترام است و پول برای او در وهله دوم است. به نظر من تا جایی که من با او کار کردم و با او صحبت کردم فکر می‌کنم بیاید مشکلی نباشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز