دومین دوره کارگاه آموزشی معاونین ورزشی و مسئولین امور باشگاه‌های کشور؛

داوری: باشگاه‌های ورزشی سهم بزرگی در اشتغالزایی جوانان دارند

۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۴:۴۲:۲۸
کد خبر: ۹۴۴۶۶۳
داوری: باشگاه‌های ورزشی سهم بزرگی در اشتغالزایی جوانان دارند
مدیرکل دفتر توسعه ورزش حرفه ای و امور باشگاههای وزارت ورزش و جوانان گفت: بیش از ۲۵ هزار باشگاه ورزشی در کشور داریم که اگر در هر باشگاه فقط ۱۰ نفر مشغول به کار باشند می بینیم باشگاه های ورزشی سهم بزرگی در اشتغالزایی جوانان دارند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، افشین داوری مدیرکل امور باشگاه های ورزشی در نشست مشترک اعضای کمیسیون ماده ۵ وزارت ورزش و جوانان با معاونین ورزشی استانها گفت: توسعه، رشد و هدف گذاری در گرو خرد جمعی است و این امر باعث سرعت کار و نزدیک شدن به راه حل برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در ورزش می شود.

وی با بیان اینکه مصوبات و تصمیمات خوبی در این دوره آموزشی گرفته شده است، افزود: امیدواریم با پیگیری و به نتیجه رساندن این مصوبات و تصمیمات گامهای خوبی برای اهداف ورزش کشور برداریم.

داوری ادامه داد: بخش عمده ای از موانع پیش روی باشگاه ها در مباحث این دوره آموزشی مطرح و برای مرتفع شدن آنها تصمیمات خوبی گرفته شد.

وی با بیان این که ۹۰ درصد افراد شاغل در باشگاه های کشور را جوانان تشکیل می دهند،  افزود: بیش از ۲۵ هزار باشگاه ورزشی در کشور داریم که اگر در هر باشگاه فقط ۱۰ نفر مشغول به کار باشند می بینیم باشگاه های ورزشی سهم بزرگی در اشتغالزایی جوانان دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز