هادی ساعی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تصمیمی برای مربیگری در خارج از ایران ندارم/ سطح توقعات را از تکواندو بالا برده‌ایم/ حضور تکواندوکاران آمریکایی بازخوردهای مثبتی داشته است

۱۳۹۸/۱۰/۱۳ - ۰۵:۵۴:۴۱
کد خبر: ۹۴۴۷۰۳
تصمیمی برای مربیگری در خارج از ایران ندارم/ سطح توقعات را از تکواندو بالا برده‌ایم/ حضور تکواندوکاران آمریکایی بازخوردهای مثبتی داشته است
مدیر فنی تیم‌های ملی تکواندو گفت: امیدوارم که بتوانیم در توکیو این دو سهمیه را به مدال تبدیل کنیم چون آن وقت است که این دو سهمیه معنا پیدا می‌کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هادی ساعی، مدیر فنی تیم‌های ملی تکواندو درباره انتقادهای وارده به کسب دو سهمیه المپیک در این رشته در گفتگو با خبرگزاری برنا عنوان کرد: همه این انتقادها به دلیل توقعاتی است که خود جامعه تکواندو به وجود آورده است. امیدوارم که بتوانیم در توکیو این دو سهمیه را به مدال تبدیل کنیم چون آن وقت است که این دو سهمیه معنا پیدا می‌کند و پاسخگوی دوستداران این رشته خواهد بود.

ساعی درخصوص حضور دو ورزشکار آمریکایی و تمرین با آنها نیز توضیح داد: در حال حاضر آمادگی جسمانی آنها را بررسی کردیم و منتظر جواب یکسری از آزمایشات نیز هستیم تا کمکم تمرینات‌شان را شروع کنیم. خوشبختانه تکواندو ما در همه زمینه‌ها پتانسیل‌های خوبی را دارد که امیدوارم این دو بازیکن از پتانسیل مربیان ما به خوبی استفاده لازم را بکنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قصد مربیگری در خارج از ایران را ندارید؟ گفت: من بارها برای تشکیل دوره و کلاس‌های متعدد خارج از ایران بودم ولی تصمیممی برای حضور همیشگی در خارج از ایران را ندارم. بیشتر علاقه‌مندم تکواندو کاران خارجی به کشورمان سفر کنند و علاوه بر آموزش با فرهنگ کشور ما هم آشنا شوند موضوعی که قطعا تاثیرات زیادی را روی دیپلماسی ورزش کشور دارد. در این مدت‌ هم اتفاقا بازخوردهای خوبی از این دو تکواندو کار آمریکایی دیدم که جای خوشحالی داشت.

مدیر فنی تیم فرمانیه درباره شانس قهرمانی تیمش در لیگ برتر نیز گفت: نه قطعا امسال شانسی برای قهرمانی نداریم یعنی اصلا تیم را برای قهرمانی نبستیم چون که دقیقا یک هفته مانده به شروع مسابقات لیگ تیم را تشکیل دادیم و اکثرا بازیکن‌های جوان و بدون تیم را کنار هم جمع کردیم. با این حال تیم خوبی داریم و مطمئن هستم در نیم فصل دوم رقیب جدی برای تیم‌های مدعی خواهیم بود. فرمانیه تیم خوبی است و تازه شکل گرفته و بی‌شک هدفمان صرفا استفاده از بازیکن‌های ملی‌پوش نیست و به جوانگرایی توجه داریم که با این روند قطعا در سال سوم حضورمان در لیگ روی سکو خواهیم بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز