جواد فروغی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

توجه مسئولین ورزش به تیراندازی بیشتر شده است/ تیراندازان آسیایی رقبای سرسخت ما هستند

۱۳۹۸/۱۰/۱۳ - ۰۵:۵۶:۴۲
کد خبر: ۹۴۴۷۰۶
توجه مسئولین ورزش به تیراندازی بیشتر شده است/  تیراندازان آسیایی رقبای سرسخت ما هستند
تیرانداز تیم ملی تپانچه ایران گفت: خداراشکر توجه مسئولین ورزش هم به تیراندازی بیشتر شده و حمایت مالی از طرف وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک هم نسبت به تیراندازی افزایش پیدا کرده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، جواد فروغی تیرانداز تیم ملی تپانچه ایران طی گفتگو با خبرنگار برنا در خصوص حضور در بازی‌های المپیک 2020 توکیو بیان کرد: من حدود 2 سال و نیم است که فعالیت در رشته تیراندازی را به صورت حرفه‌ای آغاز کردم و به لطف خدا توانستم برای اولین بار هم در رشته میکس و هم در رشته تپانچه بادی انفرادی، مقام سوم مسابقات قهرمانی آسیا دوحه را به دست بیاورم. همنیطور در رشته تپانچه سهمیه المپیک 2020 توکیو را نیز به دست آوردم و تعداد سهمیه‌ها را به 6 عدد رساندیم.

وی افزود: تا به الان خوب پیش رفتیم و مسابقاتی را که پشت سر گذاشتیم، بسیار سخت بود و سطح بسیار بالایی داشت. در همین رقابت‌ها رکورد المپیک توسط تیراندازی از کره شمالی شکسته شد و این موضوع نشان‌دهنده این است که ورزشکاران آسیایی رقبای بسیار سرسختی برای ما هستند.

فروغی اظهار داشت: تمرینات ما حدود 3 هفته است که دوباره آغاز شده و ما در مرحله دوم اردوهای تمرینی خود هستیم. خداراشکر تمرینات بسیار خوبی داریم و می‌توان با این روند که در پیش داریم به کسب مدال امیدوار بود.

تیرانداز تیم ملی تپانچه ایران در پایان گفت: برای اولین در تاریخ این رشته توانستیم 6 سهمیه المپیک کسب کنیم. توجهات فدراسیون در گذشته به رشته تپانچه ضعیف‌تر بود اما خداراشکر این توجهات روبه رشد است. از نظر تبلیغات و دید رسانه‌ها هم تا چند سال گذشته، تیراندازی واقعا جزو رشته‌های مظلوم بود و منجر به این می‌شد که مردم شناخت خوبی نسبت به این رشته نداشته باشند. خداراشکر توجه مسئولین ورزش هم به تیراندازی بیشتر شده و حمایت مالی از طرف وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک هم نسبت به تیراندازی افزایش پیدا کرده است. امیدواریم این توجهات بیشتر شود و در المپیک ثمره آن را ببینیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز