حسین کلانی در گفتگوبا خبرگزاری برنا:

اقدامات مثبت انصاری فرد برکسی پوشیده نیست/ ابطحی آرزوی پیشکسوتان را برآورده کرد

۱۳۹۸/۱۰/۱۳ - ۰۵:۲۱:۵۷
کد خبر: ۹۴۴۷۰۷
اقدامات مثبت انصاری فرد برکسی پوشیده نیست/ ابطحی آرزوی پیشکسوتان را برآورده کرد
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: از زمانی که دکتر ابطحی مسئولیت صندوق حمایت را بر عهده گرفتند بدعت‌هایی دارند می‌گذارند که این بدعت‌ها سال‌ها بود که آرزوی تمام پیشکسوتان بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حسین کلانی پیشکسوت فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس در مراسم تجلیل از پیشکسوتان ورزشی پیرامون این برنامه به خبرنگار برنا گفت: از زمانی که دکتر ابطحی مسئولیت صندوق حمایت را بر عهده گرفتند بدعت‌هایی دارند می‌گذارند که این بدعت‌ها سال‌ها بود که آرزوی تمام پیشکسوتان بود. به هرحال الان پیشکسوتان ما که متأسفانه در جامعه ما فراموش شده بودند، دوباره در حال چهره شدند هستند. دوباره دارند اهمیت کارهایی را که کردند بازگو می‌کنند و این فقط توسط جناب ابطحی و همکارانش در صندوق حمایت انجام شده است.

وی افزود: واقعا باعث خوشحالی ما پیشکسوتان است که شخصیتی پیدا می‌شود، که بدون توقعی فقط به خاطر عرق میهنی و حسی  که نسبت به پیشکسوتان دارد و ارج و قربی که برای آنها قائل است، چنین برنامه‌هایی برگزار می‌کند. تازه اگر وارد کل مسئله شویم، برنامه‌های مفصل‌‌‌تری دارند و این بخش کوچکی از برنامه‌هایی هست که پیش بینی کرده. این برنامه مانند برنامه بزرگداشت پیشکسوتان، گرفتن جشن تولد برای پیشکسوتان و درست کردن باشگاه برای آنها، مسئله بیمه و کمک و حمایت از بعضی از پیشکسوتانی که متأسفانه به دلایلی به طور مثال بیمه ندارند یا مشکلاتی داشتند و.... تمامی نشأت گرفته از  طرز تفکر و روحیه بالا و ارزنده دکتر ابطحی هست و من امیدوارم وی سالهای سال سلامت و موفق باشد که به هر حال باعث شدند نفعی به پیشکسوتان ما برسد.

پیشکسوت فوتبال در باره آخرین وضعیت پرسپولیس نیز عنوان کرد: انصاری فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در این مدت عملکرد بسیار خوبی داشتند. مهمترین دلیل این موضوع هم این است که انصاری فرد از بطن باشگاه پرسپولیس بود. خدماتی را که در این مدت کوتاه انجام داد، از چشم هیچکس پوشیده نیست. انصاری فرد کارهایی انجام دادند که ممکن بود یک مدیرعامل در سال‌های سال هم نتواند انجام دهد و ما شاهد بودیم که او با تمام حواشی و مشکلاتی که در راه باشگاه پرسپولیس بود کارش را انجام داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز