بعد از اتمام جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال؛

خلیل‌زاده: پرونده استراماچونی بسته شده است/ برای شکایت احتمالی جواب خواهیم داشت

۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۲۱:۳۳:۰۶
کد خبر: ۹۴۴۷۳۲
خلیل‌زاده: پرونده استراماچونی بسته شده است/ برای شکایت احتمالی جواب خواهیم داشت
سرپرست باشگاه استقلال گفت: اگر استراماچونی بخواهد شکایتی از باشگاه انجام دهد برای او جواب داریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، اسماعیل خلیل‌زاده سرپرست باشگاه استقلال در گفتگویی درباره خروجی جلسه هیات مدیره اظهار داشت: گزینه‌های متعددی را در جلسه برگزار کردیم و با توجه به اینکه در گذشته توافقاتی با مجیدی هم داشتیم، فرهاد مجیدی رسما به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پرونده آندره استراماچونی بسته شده است، گفت: بله پرونده این سرمربی بسته شده است.

خلیل زاده درباره اینکه آیا این سرمربی می‌تواند از استقلال شکایت کند، عنوان کرد: هر کسی می‌تواند در این باره شکایت کند و اگر استراماچونی در این باره شکایت کند، البته ما هم در این باره جواب خواهیم داشت. انشاالله این اتفاق رخ ندهد.

سرپرست استقلال درباره حواشی که پیرامون جلسه با وکیل استراماچونی پیش آمده در پاسخ به این سوال که آیا عکس‌هایی از مذاکره با نمایندگان استراماچونی دارید؟ عنوان کرد: بنده، رحمان رضایی و علی خطیر 3 روز در مذاکره وکیل استراماچونی و پسر او حضور داشتیم و می‌توانند توضیح بدهند که البته این کار را انجام دادند. از 11 بندی که عنوان شده بود به 9 بند رسیدیم. ساعت‌ها مذاکره کردیم و بعد از اینکه پیشنهاد ما را پذیرفتند، ما پذیرفتیم 470 هزار یورو را در 3 قسط پرداخت کنیم، و اولین قسط هم با 150 هزار یورو پرداخت شد، به غیر از آن قرار شد مجددا 150 هزار یورو دیگر و در 2 قسط  پرداخت شود که ایشان قبول نکرد.

خلیل زاده همچنین درباره دستیاران مجیدی عنوان کرد: مجید نامجو مطلق به همراه یک دستیار اسپانیایی و بدنساز انگلیسی به تیم استقلال اضافه خواهند شد.

نظر شما