کار با خرد جمعی پیش می رود؛

محبی: حضور کشتی گیران در المپیک به عملکرد آن ها در ماه های آینده بستگی دارد

۱۳۹۸/۱۰/۱۳ - ۱۳:۵۵:۱۴
کد خبر: ۹۴۴۹۸۳
محبی: حضور کشتی گیران در المپیک به عملکرد آن ها در ماه های آینده بستگی دارد
مشاور عالی فدراسیون کشتی گفت: جلسه ی مهمی در روز چهارشنبه با کادر فنی تیم های برگزار شد.
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمدحسن محبی مشاور عالی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: جلسه ی فنی خوبی را برگزار کردیم و کادر فنی برنامه های های خود را تا المپیک 2020 به رئیس فدارسیون کشتی ارائه داد.
 
وی ادامه داد: در این جلسه که محسن کاوه مدیر فنی تیم های ملی کشتی و غلامرضا محمدی سرمربی این تیم حضور داشتند، برنامه های تیم ملی کشتی آزاد تا زمان حضور در المپیک توکیو ارائه شد و در مورد آن بحث و تبادل نظر شد.
 
محبی تصریح کرد: سرمربی تیم ملی در این جلسه بر این موضوع که رقابت های بین المللی جام تختی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و عدم حضور کشتی گیران در آن به منزله حذف آن ها از دایره انتخاب نفرات برای المپیک 2020 خواهد بود تاکید داشت.
 
وی اظهار داشت: کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد نفراتی که در رقابت های جهانی صاحب مدال و سهمیه شده بودند به دلیل عملکرد مثبتشان و همچنین کشتی گیرانی که در مسابقات بین المللی ایتالیا حضور خواهند یافت را از حضور در جام تختی معاف کرده است.
 
محبی در مورد نظر کادر فنی در مورد نحوه انتخاب نفرات برای المپیک 2020 توکیو تصریح کرد: در جلسه ای که برگزار شد تمامی نفرات حاضر بر این موضوع تأکید داشتند که هیچ کس از قبل برای حضور در این مسابقات انتخاب شده نیست و 6 ماه آینده و عملکرد کشتی گیران در مسابقات جام تختی، مسابقات کسب سهمیه و سایر رقابت های مدنظر کادر فنی از جمله مسابقات بین المللی تعیین کننده و ملاک خواهد بود.
 
محبی تأکید کرد: نظر کادر فنی این بود که کشتی گیری که قرار است در المپیک به میدان برود باید شایستگی خود را ثابت کند و در نهایت پس از بررسی عملکرد تمامی نفرات، کشتی گیران منتخب پس از تآیید و معرفی کادر فنی و تأیید فدراسیون، معرفی خواهند شد.
 
دارنده مدال های نقره و برنز جهان گفت: در حال حاضر تمرکز کادر فنی برای کسب 4 سهمیه باقی مانده المپیک خواهد بود و برنامه های تیم ملی کشتی آزاد برای رسیدن به این مهم، در جلسه ی روز چهارشنبه ارائه و بررسی شد.
 
مشاور عالی رئیس فدراسیون کشتی در مورد حضورش در فدراسیون گفت: خوشحالم که خرد جمعی در دستور کار علیرضا دبیر قرار دارد و بنده در هرجایی که نیاز باشد و فدراسیون کشتی بخواهد، آماده کمک و خدمت به کشتی کشور هستم.
 
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات جهانی 2002 تهران در پایان خاطرنشان کرد: فرصت زیادی تا المپیک 2020 توکیو نمانده و در این زمان محدود کشتی فقط به حمایت و آرامش نیاز دارد و از همینجا از تمامی جامعه کشتی می خواهم که همدل و حامی کشتی باشند تا نمایندگان کشورمان در این رویداد مهم بار دیگر برای کشور و مردمان افتخارآفرین باشند.
نظر شما