حسین اوجاقی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

رشادت‌های حاج قاسم سلیمانی او را به مردی بی‌بدیل تبدیل کرد/ مردم ایران با همدلی و اتحاد انتقام سردار رشید اسلام را می‌گیرند

۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۴:۴۹:۲۲
کد خبر: ۹۴۵۵۱۱
رشادت‌های حاج قاسم سلیمانی او را به مردی بی‌بدیل تبدیل کرد/ مردم ایران با همدلی و اتحاد انتقام سردار رشید اسلام را می‌گیرند
سرمربی تیم‌ملی ووشو کشورمان گفت: سردار سلیمانی یکی از افراد بلندمرتبه نظامی ما بودند که به دلیل اخلاق پسندیده و رشادت‌های بی بدیل‌شان از محبوبیت زیادی بین مردم برخوردار بودند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حسین اوجاقی، سرمربی تیم‌ملی ووشو کشورمان درباره شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: سردار سلیمانی یکی از افراد بلندمرتبه نظامی ما بودند که به دلیل اخلاق پسندیده و رشادت‌های بی بدیل‌شان از محبوبیت زیادی بین مردم برخوردار بودند. این اتفاق واقعا همه را شوکه کرد و شک نکنید همانطور که وعده داده شده این مردم با اتحاد و همدلی انتقام این شهید بلند مرتبه را خواهندگرفت.

او اضافه کرد: بی‌شک امنیتی که الان در کشور و در تمام مرزهای ما وجود دارد به دلیل تلاش‌های بی‌وقفه این شهید بزرگوار است و تنها چیزی که فکر می‌کنم الان دل مردم داغ دیده ایران را آسوده می‌کند انتقام به سخت‌ترین شکل ممکن باشد که با این شور و اتحادی که در دو روز از مردم دیدیم آن روز هم خیلی دور به نظر نمی‌آید.

نظر شما