اردوی قطر لغو شد؛

تغییر برنامه تیم ملی فوتبال آمریکا تحت تاثیر شهادت سپهبد سلیمانی

۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۵:۲۵:۴۲
کد خبر: ۹۴۵۵۷۴
تغییر برنامه تیم ملی فوتبال آمریکا تحت تاثیر شهادت سپهبد سلیمانی
مسولان تیم ملی فوتبال آمریکا اعلام کردند که فقط برای احتیاط و با توجه به افزایش تنش‌ها در منطقه خاورمیانه بدنبال شهادت سردار قاسم سلیمانی، اردوی این تیم در قطر لغو شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، قرار بود اردوی تیم ملی آمریکا از فردا (یکشنبه) در دوحه آغاز شود اما با توجه به شرایط جدید حالا در شهر برندنتون در ایالت فلوریدا برگزار خواهد شد. این اردو با تاخیر یک روزه آغاز می‌شود.

فدراسیون فوتبال آمریکا با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: در شرایط فعلی، در حال تدارک دیدن مقدمات به منظور برنامه‌ریزی دیداری تدارکاتی با کاستاریکا برای اول فوریه هستیم. به همکاری و ارتباط با فدراسیون فوتبال قطر ادامه می‌دهیم تا در تیم ما در آینده نزدیک امکانات کلاس جهانی و میهمان‌نوازی قطر را تجربه کند.

با توجه به اینکه ایران قول «انتقامی سخت» را بابت شهادت سردار سلیمانی داده است، دولت آمریکا از تمامی آمریکایی‌های حاضر در عراق خواسته تا هرچه زودتر این کشور را ترک کنند.

یکی از سخنگویان فدارسیون فوتبال آمریکا گفته که آنها مجبور به ترک اردوی قطر نشده‌اند و این اقدام صرفا محتاطانه بوده است.

منبع: ایرنا

نظر شما
نظرات
ناشناس
|
-
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
0
0
جون این خوکای آمریکایی فوتبالی برای ایرانیای ارزشی نداره که بخوان اردوشون رو لغو کنن. تنها مقامات بلند پایه و استراتژیک آمریکایی و اسرایلی باید حذف شن.
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز