مجتبی کرمیان در گفتگو با خبرگزاری برنا:

برای برگزاری چند دیدار تدارکاتی عازم ترکیه خواهیم شد/ هندبال دوباره به روزهای خوبش برمی‌گردد

۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۰۶:۲۳:۱۷
کد خبر: ۹۴۵۵۸۹
برای برگزاری چند دیدار تدارکاتی عازم ترکیه خواهیم شد/ هندبال دوباره به روزهای خوبش برمی‌گردد
بازیکن تیم‌ملی هندبال گفت: هندبال در چند سال اخیر به دلیل سوء مدیریت حال خوبی را نداشت و خوشبختانه الان کم‌کم همه دست به دست هم دادیم تا حال این رشته را تغییر دهیم و دوباره به همان روزهای خوبمان در گذشته برگردیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مجتبی کرمیان، بازیکن تیم‌ملی هندبال درباره اردوی قطر پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: اردوی قطر اولین اردویی بود که پس از سالها یک تیم با حضور اکثر بازیکنانش یک جا جمع شد و از اینکه پس از این مدت به یک هماهنگی رسیدیم خوب بود. از نظر فنی هم بازی‌های خوبی را انجام دادیم هرچند که برنده این دیدارها نبودیم اما برای ایجاد هماهنگی بین تیم و آماده سازی بازیکنان خوب بود.

او در مورد برنامه‌های پیش روی تیم‌ملی پیش از حضور در مسابقات گفت: در حال حاضر در تهران تمرین می‌کنیم و سپس برای برگزاری چند دیدار تدارکاتی عازم ترکیه خواهیم شد و به احتمال زیاد با تعدادی از تیم‌های باشگاهی این کشور بازی دوستانه برگزار خواهیم کرد. قطعا این دیدارها برای کسب آمادگی نیست چون در این شرایط فقط باید برای هماهنگی تیم تلاش کنیم  در همین رابطه تیم‌های رقیب ما مانند کویت، قطر و ... بازی‌های خوبی را با تیم‌های قدر دنیا تدارک دیدند که خیلی خوب است ولی متاسفانه ما به دلیل شرایط بد اقتصادی که در جامعه حاکم است نتوانستیم بازی‌های بیشتر و بهتری را تدارک ببینیم.

کرمیان در خصوص شانس کسب سهمیه جهانی در مسابقات قهرمانی آسیا نیز توضیح داد: هندبال در چند سال اخیر به دلیل سوء مدیریت حال خوبی را نداشت و خوشبختانه الان کم‌کم همه دست به دست هم دادیم تا حال این رشته را تغییر دهیم و دوباره به همان روزهای خوبمان در گذشته برگردیم و این تلاش‌ها صرفا برای خود هندبال است و شخص یا فرد خاصی مد نظر ملی‌پوشان نیست. بی‌تردید برای رسیدن به این هدف هم همه تلاش خودمان را با وجود تمام سختی و مشکلاتی که وجود دارد انجام خواهیم داد. کسب سهمیه جهانی تلاش می‌خواهد، برنامه می‌خواهد، امکانات خاص خودش را می‌طلبد و ما هم دوست داریم این اتفاق بیفتد و قطعا همه تلاش مان را هم خواهیم کرد.

نظر شما