هادی خناری‌نژاد در گفتگو با خبرگزاری برنا:

حضور در مراسم تشییع سردار سلیمانی وظیفه تمام ورزشکاران است/ شهادت او بیعت جدیدی بین شیعیان به وجود آورد

۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۰۹:۲۳:۲۷
کد خبر: ۹۴۵۶۳۵
حضور در مراسم تشییع سردار سلیمانی وظیفه تمام ورزشکاران است/ شهادت او بیعت جدیدی بین شیعیان به وجود آورد
ژیمناست باسابقه تیم ملی ایران گفت: وظیفه تمام ورزشکاران و چهره‌های شناخته شده، است که در روز تشیع پیکر این سردار بزرگوار حضور پیدا کنند و حضور آن‌ها مشت محکمی بر دهان استکبار، آمریکا و اسرائیل است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ هادی خناری‌نژاد، ژیمناست باسابقه تیم ملی ایران، در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: ابتدا تسلیت می‌گویم این ضایعه بزرگ را به تمام هم‌میهنان عزیز. بازتاب این موضوع را ما در کل کشور و دنیا دیدیم و روزی که پیکر مبارک سردار وارد ایران شود، تمام جهان مشاهده می‌کنند، چه اتحادی بین ایرانیان شکل می‌گیرید.

وی افزود: به‌نظر من شهادت سردار سلیمانی بیعت جدید بین تمام شیعیان جهان به وجود آورده است. جایگاهی که سردار سلیمانی بین مردم داشت، نه فقط انقلابیون یا ایرانیان، بلکه چهره او در کل دنیا محبوب بوده است و خواهند ماند.

خناری‌نژاد اظهار داشت: وظیفه تمام ورزشکاران و چهره‌های شناخته شده است که در روز تشیع پیکر این سردار بزرگوار حضور پیدا کنند و حضور آن‌ها مشت محکمی بر دهان استکبار، آمریکا و اسرائیل است.

ژیمناست باسابقه تیم ملی ایران در پایان گفت: هیچ‌وقت قسمت نشد که حاج قاسم سلیمانی را از نزدیک ببینم، همین که فیلم‌هایی از او کنار یتیم‌های شهدای حرم که تا به حال دیده نشده بود بین مردم در حال منتشر شدن است، نشان‌دهنده این است که سردار هم به فکر حفاظت از خاک کشورمان بودند و هم به فکر خانواده شهدا نیز بودند. همه این‌ها نشان‌دهنده روح بزرگ سردار بود. ما یکی از بهترین شخصیت‌های تاریخ ایران و دنیا را از دست دادیم، ان‌شاءالله جوانان بتوانند از آن بزرگوار الگو بگیرند تا زندگی‌شان مثل این شهید پررنگ باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز