امیدوارم تیم امید حاصل تلاش هایش را با صعود به المپیک به ثمر بنشاند؛

نصرتی: ملی پوشان امید ایران پتانسیل صعود از گروه خود را دارند/ استیلی بهترین‌ها را دعوت کرده است

۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۰۵:۱۹:۴۴
کد خبر: ۹۴۵۶۸۶
نصرتی: ملی پوشان امید ایران پتانسیل صعود از گروه خود را دارند/ استیلی بهترین‌ها را دعوت کرده است
مدافع سابق تیم ملی ایران گفت: بی‌تردید این پتانسیل درون تیم امید وجود دارد که بتوانند از گروه خود که البته گروه ساده ای هم نیست به مرحله بعد صعود کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال امید در نخستین بازی خود در مرحله مقدماتی المپیک 2020 توکیو پنجشنبه هفته جاری به مصاف تیم ازبکستان خواهد رفت. محمد نصرتی پیشکسوت ملی پوش فوتبال ایران پیرامون وضعیت تیم ملی امید و حضور در مسابقات انتخابی المپیک به خبرنگار برنا گفت: خوشبختانه تیم امید وضعیت بسیار خوبی را دارد و این تیم از همان ابتدا که کارش را با کرانچار شروع کرد ، آقای استیلی حضور داشت و او بازیکنان کاملا آشنا است که این موضوع اهمیت بالایی دارد.

مدافع سابق تیم ملی ایران افزود: نکته دیگر این است که بازیکنانی که در نهایت برای این مسابقات اعزام شدند ، هر کدام در تیم‌های خود بسیار آماده و تاثیرگذار هستند. مانند قائدی، نورافکن و محبی و سایر بازیکنان. بی تردید این پتانسیل درون  تیم وجود دارد که بتوانند از این گروه خود که البته گروه ساده ای هم نیست به مرحله بعد صعود کنند.

نصرتی در پایان تصریح کرد: بنده به شخصه به این تیم بسیار امیدوار هستم و آرزو می کنم با پالس‌های مثبتی که برای این تیم از ایران فرستاده می شود ، بازیکنان بتوانند حاصل تلاشها و زحماتی را که در  تمرینات و اردوهایی  که پشت سر گذاشتند با سود و المپیک به ثمر بنشانند و در نهایت بعد از سال ها ملی پوشان کشورمان این طلسم را بشکنند و  دل مردم را شاد کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز