انتخابی المپیک؛

آخرین اخبار از تیم ملی والیبال

۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۲۰:۰۵:۴۵
کد خبر: ۹۴۵۶۸۹
آخرین اخبار از تیم ملی والیبال
مسابقات والیبال انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو در حالی از روز سه‌شنبه در کشور چین آغاز می‌شود که میزبان، هنوز هندبوک مسابقات را آماده نکرده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مسابقات انتخابی المپیک والیبال قاره آسیا در گروه مردان، از هفدهم تا بیست و دوم دی ماه به میزبانی شهر جیانگمن چین برگزار خواهد شد.

تیم‌های ایران و استرالیا به دلیل ورود یک روز زودتر به این شهر، در هتل دیگری به غیر از هتل اصلی مسابقات اسکان یافتند.
چینی‌ها که تجربه برگزاری المپیک را نیز در پرونده کاری خود دارند، در مسابقات انتخابی المپیک کمی ضعیف ظاهر شدند و به رغم سه روز فاصله تا شروع بازی‌ها، هنوز هندبوک مسابقات را آماده نکرده‌اند و به همین دلیل برنامه سه روز آینده میزبان برای تیم ایران، به طور دقیق مشخص نیست.
تیم ملی والیبال ایران، ساعت ۱۴ روز یکشنبه‌ به وقت محلی، به هتل محل اسکان تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها خواهد رفت و یک روز قبل از آن را، در هتلی که خود تهیه کرده اسکان یافته است.
بر اساس اعلام شفاهی مسئولین اجرایی مسابقات، تیم ایران فردا از ساعت ۱۸ تا ۱۹ و ۳۰ دقیقه یک جلسه تمرین در سالن خواهد داشت.
تیم ملی والیبال ایران در مجموع آمادگی بسیار خوبی در حال حاضر دارد و وضعیت چند بازیکنی که دچار سرماخوردگی شده بودند نیز رو به بهبودی کامل است.
سرمربی تیم ملی امیدوار است که روز یکشنبه موفق به دریافت هندبوک مسابقات شود تا بتواند برنامه‌ریزی دقیقی را قبل از شروع مسابقات، انجام دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز