هومن افاضلی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

سیستم هجومی را در پارس جنوبی تقویت می‌کنم/ منوچهری فقط در تمرینات حضور دارد/ برای بقا در لیگ تلاش می‌کنیم

۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۰۷:۰۲:۱۹
کد خبر: ۹۴۶۶۵۹
سیستم هجومی را در پارس جنوبی تقویت می‌کنم/ منوچهری فقط در تمرینات حضور دارد/ برای بقا در لیگ تلاش می‌کنیم
سرمربی تیم پارس جنوبی‌جم گفت: منوچهری سالها با من کار کرده و فعلا در تمرینات ما حضور دارد و با تیم تمرین می‌کند که در صورت جلب رضایت من و باشگاه و همچنین حل مشکل نقل و انتقالات تیم او را به تیم اضافه خواهیم کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هومن افاضلی، سرمربی تیم پارس جنوبی جم درباره برنامه‌های تیمش برای نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: پارس جنوبی تیم خوبی است و در نیم فصل نخست هم بازی‌های خوبی را انجام داد. در حال حاضر تلاش من و بازیکنانم این است که کمی از نظر فنی تیم را تغییر دهیم. سرمربی هستم که فلسفه هجومی را بیشتر دوست دارم و صرفا تلاش خواهم کرد در این پست تیم را تقویت کنم و قطعا اگر پنجره نقل و انتقالاتمان درست شود در این پست بازیکن‌های مدنظرمان را خریداری خواهیم کرد.

او در مورد جذب امین منوچهری نیز توضیح داد: تیم پارس جنوبی به دلیل مشکل نقل و انتقالاتی که دارد نمی‌تواند هیچ بازیکنی را جذب کند. منوچهری سالها با من کار کرده و فعلا در تمرینات ما حضور دارد و با تیم تمرین می‌کند که در صورت جلب رضایت من و باشگاه و همچنین حل مشکل نقل و انتقالات تیم او را به تیم اضافه خواهیم کرد.

افاضلی در پاسخ به این پرسش که چقدر امیدوار هستید که مشکل باشگاه حل شود؟ گفت: این موضوع در حیطه اختیارات من نیست و باشگاه باید توضیح دهد ولی در این زمینه به من قول دادند که این مشکل را حل خواهند کرد.

سرمربی پارس جنوبی در پایان گفت: هدف ما حفظ پارس در لیگ برتر است چرا که دیگر نماینده بوشهر هم وضعیت مناسبی را در لیگ ندارد بنابراین تمام تلاشمان را برای عملی کردن این هدف به کار خواهیم گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز