والیبال انتخابی المپیک؛

شاگردان شعبانیان در دیدار افتتاحیه به میدان می‌روند

۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۵:۴۳:۰۸
کد خبر: ۹۴۶۶۶۹
مسابقات والیبال انتخابی المپیک 2020 توکیو در گروه زنان قاره آسیا از فردا در تایلند آغاز می‌شود و تیم ملی والیبال بانوان ایران در نخستین مسابقه این رقابت‌ها به مصاف قزاقستان می‌رود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال انتخابی المپیک 2020 توکیو در گروه زنان قاره آسیا از فردا با حضور هفت تیم در شهر «ناخون راتچاسیما» تایلند آغاز می‌شود و به مدت شش روز پیگیری خواهد شد.

در نخستین روز این مسابقات سه دیدار برگزار می‌شود که تیم ملی والیبال بانوان ایران از ساعت 9 و 30 دقیقه به وقت تهران در گروه دوم این رقابت‌ها و در دیدار افتتاحیه به مصاف قزاقستان  می‌رود.

فاطمه امینی، هاله متقیان، فاطمه عنایت، زهرا کریمی، حانیه محتشمی‌پور، آیتک سلامت، اسما سعیدی، سارا نظری، الهام فلاح، ریحانه کریمی، مینا روستا، نگین شیرتری، مونا آشفته و الهه پورصالح بازیکنان تیم ملی والیبال بانوان ایران در رقابت‌های انتخابی المپیک هستند.

سرگل علی‌زاده (سرپرست)، میترا شعبانیان (سرمربی)، اعظم عیدی و صفورا گل افشان (مربیان)، اکرم حبیب‌لو (فیزیوتراپیست) و زهرا کلهر (مربی بدنساز) ملی‌پوشان را در این رقابت‌ها همراهی خواهند کرد.

برنامه روز نخست این مسابقات به وقت تهران به قرار زیر است:

ساعت 9 و 30 دقیقه بامداد: ایران – قزاقستان
ساعت 12: کره جنوبی – اندونزی
ساعت 14 و 30 دقیقه: چین تایپه – تایلند

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز