نمی‌خواهم که سرنوشت ورزشی کسی را تغییر دهم؛

احد شیخ‌لاری: مصلحت این‌گونه بوده است که در خدمت ماشین‌سازی باشم

۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۵:۵۸:۱۵
کد خبر: ۹۴۶۶۸۰
احد شیخ‌لاری: مصلحت این‌گونه بوده است که در خدمت ماشین‌سازی باشم
سرمربی جدید تیم فوتبال ماشین‌سازی گفت: امیدوارم همه دست‌به‌دست هم دهیم و راهی که ماشین‌سازی برای پیشرفت در پیش گرفته را با دوستی و رفاقت ادامه دهیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، احد شیخ لاری، سرمربی جدید تیم فوتبال ماشین‌سازی اظهار داشت: من فوتبال را از باشگاه ماشین‌سازی آغاز کرده و بیش از 10 سال در این تیم حضور داشتم اما به خاطر خدمت سربازی از این تیم جدا شدم.

وی افزود: از سال‌های 54-55 و زمان لیگ تخت جمشید در ماشین‌سازی حضور داشتم و حتی به عنوان سهمیه نوجوانان در این لیگ بازی کردم. تا اوایل سال 64 نیز به عنوان بازیکن در ماشین‌سازی توپ زدم. از سال 69-70 نیز از ایدم جداشده و در مسیر فوتبال به تراکتور ملحق شدم.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی در رابطه با ورودش به عرصه مربی‌گری گفت: در سال 74 و در زمان حضور در تراکتور، راه برای ورود به عرصه مربی‌گری باز شد. به همین دلیل از این فرصت استفاده کرده و در دوره مربیگری انگلستان شرکت نموده و پس از این دوره در تیم‌های پایه و شهرداری تبریز کار کردم.

شیخ لاری ادامه داد: در این سال‌ها مدرک مربی‌گری A را نیز دریافت کردم. پس از شهرداری نیز یک دوره و در زمان مرحوم سرخوش به عنوان جایگزین آقای یاوری در 9 بازی سرمربی تراکتور بودم. سپس در تیم شهید قندی حضور داشته و با این تیم به لیگ برتر صعود کردیم. سپس به برق تهران رفتم و بعد از آن در ماشین‌سازی به عنوان سرمربی حضور پیدا کردم. در آن دوره هم ماشین‌سازی و هم برق تهران در لیگ یک حضور داشتند.

سرمربی جدید تیم فوتبال ماشین‌سازی در خصوص حضورش در این تیم خاطرنشان کرد: در آن زمان ماشین‌سازی شرایط خوبی نداشت اما با همت باشگاه، بازیکنان و هواداران، تیممان در مسابقات ابقا شد. سپس در شهرداری، تراکتور و... به عنوان سرمربی حضور داشتم. امروز نیز مصلحت این‌گونه بوده که مجدداً در خدمت ماشین‌سازی باشم.

وی افزود: درواقع هیچ‌کس نمی‌تواند به تنهایی کاری کند. بنابراین امیدوارم همه دست‌به‌دست هم دهیم و راهی که ماشین‌سازی برای پیشرفت در پیش گرفته را با دوستی و رفاقت ادامه دهیم تا ماشین‌سازی در جایگاهی که در خور شان این باشگاه است قرار گیرد.

شیخ لاری در رابطه با شرایط کادر فنی ماشین‌سازی گفت: نمی‌خواهم که سرنوشت ورزشی کسی را تغییر دهم. دوست داریم کسانی که همگام ما هستند را در کنارمان داشته باشیم اما ممکن است کسی دوست نداشته باشد همراه ما باشد. ممکن است افرادی را به کادر فنی اضافه کنیم اما اعضای کادر فعلی را کنار نمی‌گذاریم. تلاش می‌کنیم حضورمان در ماشین‌سازی تأثیر و خاطره‌ای خوش برای هواداران و فوتبال آذربایجان برجای بگذارد.

پیشکسوت فوتبال تبریز با اشاره به حمایت‌های محمدرضا زنوزی مطلق، مالک باشگاه ماشین‌سازی از این تیم خاطرنشان کرد: کسی که در این شرایط در فوتبال سرمایه‌گذاری کرده، قابل‌ تقدیر است. در مقطعی قرار داریم که هزینه کردن در این مسیر به ویژه برای جوانان اهمیت زیادی دارد و به همین دلیل از مالک باشگاه تشکر می‌کنم. خداوند چنین کسانی که در فکر ورزش و نشاط جوانان هستند را سربلند و موفق کند.

سرمربی جدید ماشین‌سازی در پایان با اشاره به قدمت ماشین‌سازی و حمایت هواداران از این تیم گفت: از هواداران ماشین‌سازی درخواست می‌کنم همان‌طور که در گذشته از آن حمایت کرده‌اند، امروز نیز با شور و شوق بیشتری حامی تیم باشند. اگر هواداران نباشند، تلاش و حضور ما هم بی‌معنی است.

نظر شما