ناصر شهنازی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

بازی اول والیبالیست‌ها مقابل چین تایپه حکم بازی تدارکاتی را دارد/ کار دشواری برای کسب سهمیه نخواهیم داشت

۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۲۳:۱۰:۵۲
کد خبر: ۹۴۶۶۸۱
بازی اول والیبالیست‌ها مقابل چین تایپه حکم بازی تدارکاتی را دارد/ کار دشواری برای کسب سهمیه نخواهیم داشت
سرمربی تیم سایپا گفت: دو بازی اولمان با چین تایپه و قزاقستان به گفته سرمربی تیم برای ما حکم بازی تدارکاتی را دارد و قطعا جدال سخت ما با کشور میزبان خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ناصر شهنازی، سرمربی تیم سایپا درباره شانس کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: همه امیدواریم و با امید هم صحبت می‌کنیم. خوشبختانه از نظر رنک جهانی وضعیت خوبی داریم و البته تیم خوبی را هم راهی مسابقات کردیم با این اوصاف فکر می‌کنم کار خیلی دشواری برای کسب سهمیه نخواهیم داشت.

او اضافه کرد: دو بازی اولمان با چین تایپه و قزاقستان به گفته سرمربی تیم برای ما حکم بازی تدارکاتی را دارد و قطعا جدال سخت ما با کشور میزبان خواهد بود آنهم از نظر میزبانی و اینکه طبیعتا بازی در خانه حریف سخت‌تر می‌شود. به هر جهت همه امیدوار به صعود هستیم مگر اینکه که اتفاق دور از ذهنی رخ بدهد که نتوانیم سهمیه را کسب کنیم.

شهنازی در خصوص نبود سه بازیکن کلیدی تیم هم توضیح داد: مصدومیت جزئی از ورزش است هرچند که هر سه بازیکن خوب و تاثیر گذاری بودند ولی قطعا شهرام محمودی می‌تواند جای خالی غفور را به خوبی پر کند و حتی در پست مدافع هم قطعا بازیکن‌های خوبی مانند موسوی، مجرد و شفیعی را داریم.

سرمربی سایپا در پایان در مورد عدم بازی تدارکاتی برای تیم‌ملی پیش از حضور در رقابت‌های انتخابی گفت: بازی تدارکاتی قطعا مهم است ولی این تصمیمی بود که سرمربی تیم گرفته و ما هم به این تصمیم احترام می‌گذاریم.

نظر شما