طی جلسه‌ای؛

تفاهم نامه همکاری فی مابین فدراسیون ناشنوایان و آموزش و پرورش منعقد گردید

۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۱:۱۴:۴۶
کد خبر: ۹۴۶۹۵۳
تفاهم نامه همکاری فی مابین فدراسیون ناشنوایان و آموزش و پرورش منعقد گردید
در جلسه‌ای با حضور مهران تیشه گران رئیس فدراسیون ناشنوایان و حسینی معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، تفاهم نامه همکاری فی مابین منعقد گردید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان، در جلسه‌ای با حضور مهران تیشه گران رئیس فدراسیون ناشنوایان و حسینی معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، تفاهم نامه همکاری فی مابین منعقد گردید.

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور پس از انعقاد این تفاهم نامه اظهار داشت: تربیت بدنی و سلامت علاوه بر این که یکی از ساحت‌های تعلیم و تربیت تمام ساحتی است جز اثرگذارترین ساحت‌های تعلیم و تربیت بر دیگر ساحت‌ها نیز می‌باشد.

حسینی افزود: جوهره اصلی سند تحول بنیادین، تعلیم و تربیت تمام ساحتی است و یکی از ساحت‌های تعلیم و تربیت تمام ساحتی، تربیت بدنی و سلامت است که از اهمیت ویژه‌ای برای دانش آموزان با نیازهای ویژه برخوردار است.

 وی در ادامه تصریح کرد: تربیت بدنی و سلامت علاوه بر این که یکی از ساحت‌های تعلیم و تربیت تمام ساحتی است جز اثرگذارترین ساحت‌های تعلیم و تربیت بر دیگر ساحت‌ها نیز می‌باشد. حسینی افزود: برای دانش آموزان با نیازهای ویژه سه موضوع است که نسبت به دانش آموزان عادی از اهمیت بیشتری برخوردار است و آن ورزش، هنر و رویکرد مهارت آموزی برای دانش آموزان با نیازهای ویژه می‌باشد.

 وی با اشاره به منعقد کردن تفاهم نامه‌ای میان فدارسیون ناشنوایان و سازمان آموزش و پرورش استثنایی بیان کرد: ما باید بتوانیم در همه‌ی زمینه‌های ورزشی همکاری‌های گسترده‌ای داشته باشیم و باید فراتر از این تفاهم نامه در صحنه عمل این فعالیت‌های مشترک را با کمک فدراسیون، به منظور ارتقاء تعلیم، تربیت و سلامت دانش آموزان با نیازهای ویژه، داشته باشیم.

مهران تیشه گران نیز در ارتباط با تفاهم نامه همکاری با سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: به موجب اجرای مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی مبنی بر ترویج فرهنگِ حضور، توانمندی و افتخار آفرینی جانبازان و معلولان از طریق ورزش، تفاهم نامه همکاری ما بین فدراسیونِ ورزش‌های ناشنوایان و سازمان آموزش و پرورش استثنائی امضا شد.

رئیس فدراسیون ناشنوایان، کسب و حفظ سلامتی دانش آموزان ناشنوا از طریق توسعه و گسترش فعالیت‌های تربیت بدنی و ورزشی، ارائه خدمات تربیت بدنی و ورزشی در گستره مدارس دانش آموزان ناشنوای کشور، ایجاد زمینه های مناسب جهت ارتقا سطح علمی دست اندرکاران امور ورزشی جامعه هدف و همکاری و فراهم نمودن زمینه‌های کشف، رشد و پرورش استعدادهای ورزشی جامعه هدف را از مهمترین مصوبات این تفاهم نامه عنوان کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز