نشمین شافعیان در گفتگو با خبرگزاری برنا:

منحل شدن دو تیم در لیگ برتر هنوز مشخص نیست/ فدراسیون باید به باشگاه‌هایی که مشکل دارند کمک کنند

۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۰۷:۱۶:۳۷
کد خبر: ۹۴۷۲۰۵
منحل شدن دو تیم در لیگ برتر هنوز مشخص نیست/ فدراسیون باید به باشگاه‌هایی که مشکل دارند کمک کنند
سرمربی تیم هندبال اشتاد سازه مشهد گفت: امیدوارم که هیچ تیمی منحل نشود چرا که قطعا به کیفیت لیگ آسیب جدی وارد می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نشمین شافعیان، سرمربی تیم هندبال اشتاد سازه مشهد درباره پیروزی تیمش مقابل ذوب آهن در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: بازی خوبی بود و موفق شدیم در اولین بازی خود در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر کارامان با برد شروع کنیم و 2 امتیاز بازی را به دست بیاوریم.

او با اشاره به کیفیت خوب لیگ برتر عنوان کرد: امسال خوشبختانه لیگ متفاوتی داریم چون اکثر تیم‌ها آمادگی خوبی دارند و بازیکن‌ها هم به خوبی در اکثر تیم‌ها پخش شدند همین موضوع باعث شده که سطح فنی مسابقات بالا باشد.

شافعیان در مورد منحل شدن دو تیم در نیم فصل دوم نیز توضیح داد: هنوز این اتفاق رخ نداده چون هیچ نامه کتبی به دست ما نرسیده است. امیدوارم که هیچ تیمی منحل نشود چرا که قطعا به کیفیت لیگ آسیب جدی وارد می‌شود. اکثر تیم‌ها به دلیل مشکلات مالی که دارند قادر به ادامه تیمداری نیستند و باید فدراسیون در زمینه به باشگاه‌ها کمک کند.

او در پایان در مورد دیدار با تاسیسات دریایی و شانس قهرمانی تیمش گفت: بازی با تاسیسات سخت خواهد بود ولی تمام تلاش ما هم این است که بازی رفت را جبران کنیم و اینبار پیروز از زمین خارج شویم. در مورد احتمال قهرمانی تیم هم باید بگویم که ما به شانس اعتقاد نداریم و برای هدفمان فقط تلاش می‌کنم که امیدوارم تلاش هایمان هم نتیجه بدهد و جام قهرمانی را بالای سر ببریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز