محمدرضا دامغانی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

برد قاطع مقابل چین تایپه قابل پیش‌بینی بود/ کادر فنی با دعوت دوباره محمودی ریسک بزرگی کرد

۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۲۳:۱۰:۱۷
کد خبر: ۹۴۷۲۲۹
برد قاطع مقابل چین تایپه قابل پیش‌بینی بود/ کادر فنی با دعوت دوباره محمودی ریسک بزرگی کرد
کارشناس والیبال گفت: دعوت مجدد شهرام محمودی به اردوها و اعزام همراه تیم یک ریسک بزرگی بود که کولاکوویچ انجام داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمدرضا دامغانی، کارشناس والیبال ایران درباره پیروزی تیم‌ملی والیبال کشورمان مقابل چین تایپه در رقابت‌های انتخابی المپیک 2020 در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: برد ملی‌پوشان مقابل چین تایپه پیش از این هم قابل پیش‌بینی بود و به نظر اتفاق عجیبی رخ نداده است با توجه به رنکی که داریم و بازیکن‌های با تجربه‌ای که در آنجا حضور دارند کسب این سه امتیاز کار دشواری نبود. به هر جهت خسته نباشید می‌گویم به عنوان یک دیدار تدارکاتی بچه‌ها بازی خوبی را انجام دادند.

او اضافه کرد: در این دیدار فکر می‌کنم انتخاب پوریا یلی به عنوان پشت خط زن آنهم از شروع بازی به نظرم انتخاب کاملا درست و به جایی بود. بازی با قزاقستان هم فکر نمی‌کنم خیلی دشوار باشد. تنها بازی حساس و مهم ما دیدار با چین خواهد بود و فکر می‌کنم داورزنی هم به دلیل حساسیت همین بازی با تیم به چین رفته است.

دامغانی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید بتوانیم چین را در خانه شکست دهیم یا خیر؟ گفت: همانطور که گفتم بازی بسیار حساس است هم برای ما و هم برای چینی‌ها ولی با توجه به همان رنک و ترکیب تیم که اشاره کردم شانس پیروزی بیشتر با تیم ایران است و اگر بتوانیم برنده این دیدار باشیم تقریبا 80 درصد کار را برای حضور در توکیو انجام دادیم.

کارشناس والیبال در پایان در خصوص مصدومیت شهرام محمودی توضیح داد: محمودی پیش از این هم مصدوم بود و همین مصدومیت‌ها در این چند سال باعث شد نتواند در تیم‌ملی باشد. فکر می‌کنم دعوت مجدد او به اردوها و اعزام همراه تیم یک ریسک بزرگی بود که کولاکوویچ انجام داد. غفور بازیکن بزرگی است و یکی از مهره‌های اصلی تیم قطعا نبودش در تیم ضربه بزرگی را به ما می‌زند ولی به نظرم سعید معروف به خوبی این خلاء را مدیریت خواهد کرد.

نظر شما