مسعود سلیمانی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

مسئله فدراسیون برای اعزام تیم فقط سطح آمادگی بازیکنان است/ احیای مسابقات کاپ جهانی انگیزه اسکواش‌کاران را بیشتر می‌کند

۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۰۹:۰۱:۲۷
کد خبر: ۹۴۷۲۴۰
مسئله فدراسیون برای اعزام تیم فقط سطح آمادگی بازیکنان است/ احیای مسابقات کاپ جهانی انگیزه اسکواش‌کاران را بیشتر می‌کند
رییس فدراسیون اسکواش ایران گفت: مسئله فدراسیون برای اعزام تیم فقط سطح آمادگی بچه‌ها است. مشکلات مالی همیشه وجود دارد اما نهایتا با کمک اسپانسرها این اعزام را انجام می‌دهیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مسعود سلیمانی رییس فدراسیون اسکواش ایران طی گفتگو با خبرنگار برنا در خصوص آماده‌سازی تیم ملی ایران ایران جهت حضور در مسابقات کاپ جهانی بیان کرد: من تصمیم‌گیری در مورد این موضوع را به مدیر فنی تیم ملی و کارشناس خبره فدراسیون سپردم و قرار است جلسه‌ای در همین رابطه با آن‌ها داشته باشیم تا به ما اعلام کنند که آیا تیم آمادگی حضور در این رقابت‌ها را دارد یا خیر؟

وی افزود: این رویداد سهمیه خاصی ندارد و فقط براساس ظرفیتی که وجود دارد، ورزشکاران اعزام می‌شوند، حیف است که این مسابقات را از دست بدهیم. ابتدا باید نظر کادر فنی را در خصوص وضعیت بازیکنان بدانیم تا بعدا مشکلی ایجاد نشود که بگویند بدون اطلاع آن‌ها تیم را اعزام کردیم.

سلیمانی اظهار داشت: مسئله فدراسیون برای اعزام تیم فقط سطح آمادگی بچه‌ها است. مشکلات مالی همیشه وجود دارد اما نهایتا با کمک اسپانسرها این اعزام را انجام می‌دهیم. بازیکنان ما در بخش‌های مختلف پیشرفت خوبی داشتند، باید ارزیابی خوبی داشته باشیم تا این مسابقات مانند یک زنگ تفریح نباشد. الین ظرفیت برای کشورهای دیگر هم ایجاد شده و قطعا آن‌ها هم با ایران رقابت می‌کنند.

رییس فدراسیون اسکواش ایران در پایان گفت: قطعا احیای این مسابقات می‌تواند انگیزه اسکواش‌کاران را بیشتر کند. بازیکنان ما به صورت انفرادی در رشته‌های راکتی با تاییدیه شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان در اکثر مسابقات خارجی شرکت می‌کنند. این اعزام‌ها به وسیله اسپانسرهای شخصی یا حامیان مالی که فدراسیون به عنوان کمیته اقتصادی دارد، انجام می‌شود. در حال حاضر زارعیان قرار است در مسابقات پاکستان، دانمارک و آلمان با موافقت شورا بازی کند تا رنکینگ جهانی او بهبود پیدا کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز