تا ساعتی که سرپرست باشم، همه تلاشم را می‌کنم؛

توضیحات کامل خلیل زاده درباره مسائل مختلف استقلال

۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۷:۱۵:۴۳
کد خبر: ۹۴۷۲۶۰
توضیحات کامل خلیل زاده درباره مسائل مختلف استقلال
سرپرست باشگاه استقلال توضیحاتی را پیرامون مهمترین مسائل این باشگاه ارائه کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تمرینات تیم فوتبال استقلال با معارفه فرهاد مجیدی به صورت رسمی آغاز شد. اسماعیل خلیل زاده سرپرست باشگاه استقلال در حاشیه این تمرین توضیحاتی پیرامون مسائل مختلف باشگاه بیان کرد.  مشروح صحبتهای خلیل زاده به شرح زیر است:

جلسه با بازیکنان

امروز در نشست با همه بازیکنان شرکت کردیم و ان شاءالله بازیکنان با آمادگی کامل برنامه‌های تیمی را برای نیم‌فصل دوم پیگیری خواهند کرد.

مسائل مالی بازیکنان

همان‌طور که در مسابقه قبلی اشاره کردم روز یکشنبه ساعت 15 مطالبات بازیکنان پرداخت شده است. در برخی از بازیکنان هم ممکن است یکی، دو درصد اختلاف مالی وجود داشته باشد که رقم پرداختی به ‌آنها به 40 درصد برسد. به همین دلیل از مسئول مالی باشگاه خواستم تا امشب همه چیز را در اختیارم قرار بدهد و تا فردا این مسأله را هم حل خواهم کرد.

نقل و انتقالات

ما کمیته‌ای را با حضور بهرام امیری و یکی از اعضای هیأت مدیره تشکیل دادیم و در خصوص نقل و انتقالات بازیکنان نیز اطلاع‌‌رسانی خواهیم کرد.

لیست مد نظر مجیدی

لیستی به دست ما رسیده اما آن کمیته‌ای که اشاره کردم باید در این زمینه تصمیم‌گیری کند.

استراماچونی

فکر می‌کنم درباره سریال استراماچونی بارها و بارها صحبت شده است. در مرحله آخر هم بنده، رحمان رضایی و علی خطیر به مذاکره پرداختیم. فعلا با استراماچونی قطع همکاری شده و این که در آینده چه اتفاقی می‌افتد را بعدا می‌گوییم.

انتشار قرارداد استراماچونی

من به واحد حقوقی دستور دادم که حتما اقدام قانونی شود.

مدیرعاملی‌ در استقلال

تا این لحظه سرپرست باشگاه هستم و چون مدیرعامل مجموعه دیگری هستم نمی‌توانم مدیرعامل استقلال شوم. مگر این که از آن مجموعه استعفا دهم و در استقلال مدیرعامل شوم. نمی‌دانم آقای علی‌نژاد چه مصاحبه‌ای انجام داده ولی در حال حاضر سرپرست باشگاه استقلال هستم و تا ساعتی که در این پست بمانم تلاشم را انجام خواهم داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز