مردم با اتحادشان دشمن را شکست دادند؛

محمود خسروی وفا: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، یک پهلوان بین المللی با الگوهایی از اسلام برای دنیا است

۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۹:۱۶:۲۳
کد خبر: ۹۴۷۲۷۹
محمود خسروی وفا: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، یک پهلوان بین المللی با الگوهایی از اسلام برای دنیا است
رئیس کمیته ملی پارالمپیک با اشاره به اینکه سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی، یک پهلوان بین المللی با الگوهایی از اسلام برای دنیا است گفت: دشمن برای ایجاد تفرقه بین مردم سرمایه گذاری بسیاری کرده بود اما حاج قاسم سلیمانی با شهادتش و مردم با اتحادشان دشمن را شکست دادند که این سخت ترین انتقام است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمود خسروی وفا، رئیس کمیته ملی پارالمپیک ضمن عرض تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت سرباز ولایت، سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: این شهید عالی مقام  الگویی برای نسل جدید است .ایشان  در اصل در روز سیزدهم دی ماه تولدی دوباره یافت.

رییس کمیته ملی پارالمپیک  با بیان اینکه سردار سلیمانی مختص  ایران  نبوده  و یک شخصیت بین المللی است ، افزود : دشمن برای ایجاد تفرقه بین مردم سرمایه گذاری بسیاری  کرده بود اما حاج قاسم سلیمانی با شهادتش و مردم با اتحادشان دشمن را شکست دادند و امروز شاهد پایان دوره حضور آمریکا در عراق هستیم .

وی اضافه کرد : عموما پهلوانان ما حیطه پهلوانیشان در محدوده  ایران بوده ، اما  شهید عالی مقام حاج  قاسم سلیمانی با اخلاق و مرام  پهلوانی اش در بین مسیحیان، شیعیان و... مشهور است و امروز  یک پهلوان بین المللی با الگوهایی از اسلام به دنیا معرفی شد.

خسروی وفا با تاکید به این که همه ما باید در مسائل اخلاقی، رفتاری و کاری به سردارسلیمانی اقتدا کنیم، تصریح کرد: این شهید عالی مقام  خود را سرباز امام خمینی(ره) ، سرباز ولی فقیه و نظام می‌دانست و رفتارهای ارزشی ،جهادی و اخلاقی از خود به یادگار گذاشت.

رئیس کمیته ملی پارالمپیک ایران با اشاره به برگزاری مراسم باشکوه تشییع پیکر آن سردار عالی مقام بیان کرد:  برگزاری مراسم عزاداری ، در استانهایی که پیکر آن شهید تشییع نشد و کشورهای مختلف، نشان دهنده آن است که مقدمات آن انتقام سخت فراهم و گرفته شد.

خسروی وفا با تاکید بر اینکه خون حاج قاسم پایمال نخواهد شد ، افزود: هیچ گاه نباید فداکاری این شهید عالی مقام ، شهدای مدافع حرم تحت فرماندهی ایشان،  که منجر به  امنیت کشور و منطقه شد را فراموش کنیم.

  او اظهار داشت : همه باید دست به دست هم دهیم و با وحدت و اتحاد،  ایران اسلامی  آباد و شکوهمند داشته باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز