باشگاه مدیرانی دارد که از ته دل استقلالی هستند؛

امیر آبادی: همه از استقلال باید حمایت کنیم/ مجیدی و دیگر اعضای کادر فنی از سرمایه‌های باشگاه هستند

۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۰۵:۱۸:۲۷
کد خبر: ۹۴۷۲۹۲
امیر آبادی: همه از استقلال باید حمایت کنیم/ مجیدی و دیگر اعضای کادر فنی از سرمایه‌های باشگاه هستند
بازیکن سابق تیم استقلال گفت: فرهاد مجیدی و سایر دوستانی که در کادر فنی هستند همه از بدنه باشگاه استقلال هستند و سرمایه‌های اصلی باشگاه به شمار می‌روند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مهدی امیرآبادی بازیکن سابق تیم استقلال که روز گذشته در مراسم معارفه تیم فوتبال استقلال حضور پیدا کرد، پیرامون حضورش در این مراسم به خبرنگار برنا گفت: خیلی خوشحال شدم وقتی از باشگاه با من تماس گرفتند. فکر می‌کردم در این چند سال کسی از باشگاه با من تماس نگرفته بود. بنده به تمرین استقلال رفتم و به عنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ استقلال برخی مشکلات را گفتم و صحبت‌هایی را با مسئولان باشگاه انجام دادم.

وی افزود: فرهاد مجیدی و سایر دوستانی که در کادر فنی هستند همه از بدنه باشگاه استقلال هستند و سرمایه‌های اصلی باشگاه به شمار می‌روند. بنده و تمامی پیشکسوتان از او و تیم حمایت می‌کنیم. بی‌تردید حمایت هواداران نیز پشت‌سر تیم است. بنده روز گذشته از بازیکنان خواستم تا مانند قبل و با همتی بیشتر برای اعتلای نام استقلال تلاش کنند و به فرهاد مجیدی کمک کنند تا استقلال بتواند دل هوادارانش را شاد کند.

مدافع سابق استقلال در ادامه عنوان کرد: اگر در ابتدای همین فصل به جای استراماچونی مربی ایرانی بود شاید با همان نتیجه نگرفتن در 4-5 هفته اول اخراج می‌شد، اما به او زمان دادند و باید به مربی ایرانی هم همین زمان داده شود تا تیم به وضعیت مطلوب برسد.

امیرآبادی در بخش پایانی گفتگویش با اشاره به صحبت با مسئولان باشگاه خاطرنشان کرد: استقلال مشکلاتی دارد از جمله مشکلات مالی که البته برخی حل شده و برخی دیگر نیز در حال حل شدن است. بنده می‌خواهم این را به هواداران بگویم که دیروز با مدیرانی از باشگاه صحبت کردم که همه از ته دل استقلالی هستند و بدنبال شعار دادن هم نیستند. تیم به زودی باید در آسیا بازی کند و امیدوارم هواداران ورزشگاه را برای آن بازی پر کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز