محمد نصرتی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

برای صعود به لیگ برتر تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم/ در تعطیلات نیم فصل توانستیم تیم را به مرز آمادگی برسانیم

۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۰۶:۱۹:۵۲
کد خبر: ۹۴۷۲۹۹
برای صعود به لیگ برتر تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم/  در تعطیلات نیم فصل توانستیم تیم را به مرز آمادگی برسانیم
سر مربی تیم گل ریحان البرز گفت: در تعطیلات نیم فصل سعی کردیم نقط قوت خود را تقویت و نقاط ضعف را برطرف کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمد نصرتی سرمربی تیم گل ریحان البرز که تمیش یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر است، درباره آخرین وضعیت تیمش به خبرنگار برنا گفت: خوشبختانه در تعطیلات نیم فصل توانستیم تا حدود زیادی تیم را به مرز آمادگی برسانیم. ما یک اردوی تدرکاتی برگزار کردیم و سعی کردیم نقط قوت خود را تقویت و نقاط ضعف را برطرف کنیم و در این چارچوب چند بازی تدارکاتی نیز برگزار کردیم.

مدافع سابق تیم ملی در بخش دیگری از صحبت‌هایش تصریح کرد: لیگ یک شرایط خاص خود را دارد و بازی‌ها در نیم فصل دوم سخت‌تر از نیم فصل نخست است. امسال چند تیم رقابت حساس را در بالای جدول داریم و با همت بچه‌ها و مدیریت باشگاه گل ریحان البرز نیز در میان مدعیان قرار دارد و ما برای صعود به لیگ برتر تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

این مربی موفق در پاسخ به این سوال که در ابتدای فصل هدف تیمش را باقی ماند در لیگ عنوان کرده بود و چه شد که حالا آنها از مدعیان اصلی صعود به شمار می روند، اظهار داشت: خدا را شاکریم که توانستیم جواب حمایت مسئولان باشگاه را بدهیم. این حاصل تلاش و خودباوری بچه‌ها است. آنها فعل خواستن را صرف کردند و البته تا رسیدن به هدف باید بر میزان تلاش خود بیافزاییم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز