فرزین گروسیان در گفتگو با خبرگزاری برنا:

بختیاری بدهی‌های باشگاه را پرداخت کرد/ برای فصل دوم از نظر روحی شرایط بهتری داریم

۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۰۸:۰۳:۴۱
کد خبر: ۹۴۷۸۵۹
بختیاری بدهی‌های باشگاه را پرداخت کرد/ برای فصل دوم از نظر روحی شرایط بهتری داریم
گلر تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: تیم ما در این فصل خیلی بدهکاری داشت، اما خداراشکر مدیرعامل باشگاه فاضل بختیاری آمد و همه بدهکاری‌ها را پرداخت کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فرزین گروسیان گلر تیم فوتبال استقلال خوزستان طی گفتگو با خبرنگار برنا در خصوص بازی مقابل بادران تهران بیان کرد: خداراشکر توانستیم در این دیدار انتقام دور رفت را بگیریم، بازی که در دور رفت یک بر هیچ باخته بودیم، این بار در دور برگشت یک بر هیچ ببریم. انشاالله وضعیت و شرایط تیم در نیم فصل دوم بهتر خواهد شد و ما هم نتایج مطلوب‌تری را به دست می‌آوریم.

وی افزود: تیم ما در این فصل خیلی بدهکاری داشت، اما خداراشکر مدیرعامل باشگاه فاضل بختیاری آمد و همه بدهکاری‌ها را پرداخت کرد. خوشبختانه الان تیمی هستیم که در آرامش به سر می‌برد، مطمئنا در نیم فصل دوم نتایج خوبی می‌گیریم و این روند عالی را ادامه می‌دهیم.

گروسیان اظهار داشت: سهراب بختیاری زاده سرمربی تیم، آدم خوبی است و شخصیت عالی دارد. از نظر فنی هم نیازی نیست که من تایید کنم چون همه می‌دانند که از این لحاظ چقدر قوی و پخته عمل می‌کند.

گلر تیم استقلال خوزستان در پایان گفت: حدودا 10 تا بازی دیگر در اهواز پیش رو داریم، که امیدوارم در این بازی‌ها هم نتیجه مطلوبی بگیریم. الان همه بدهی‌ها داده شده است و از نظر روحی و روانی شرایط بسیار بهتری نسبت به دور رفت داریم. انشاالله هواداران هم ما را حمایت کنند که بهتر نتیجه بگیریم.

نظر شما