انتخابی المپیک؛

روستا: جوانگرایی نویدبخش روزهای خوب برای تیم ایران است

۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۱۳:۴۱:۴۲
کد خبر: ۹۴۸۰۹۷
سرعتی‌زن تیم ملی، جوان‌گرایی را نویدبخش روزهای خوب برای والیبال بانوان ایران دانست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مینا روستا شکست برابر اندونزی را ناشی از کم تجربگی تیم جوان شده ایران دانست و گفت: امسال تیم بسیار جوانی راهی رقابت‌های انتخابی المپیک شد و فکر می کنم جوان بودن تیم هم باعث باخت‌مان مقابل اندونزی شد.

وی با تاکید بر اینکه بازیکنان ایران مقابل اندونزی بسیار خوب بازی کردند، گفت: شاید اگر چند بازی تدارکاتی پیش از حضور در مسابقات داشتیم، الان مقابل اندونزی بازی را برده بودیم. چون بازی تدارکاتی روی عملکرد بازیکنان بسیار تاثیرگذار است. نیازمند بازی تدارکاتی هستیم خصوصا مقابل تیم‌های سرعتی.

روستا ادامه داد: فکر میک نم آینده بسیار خوبی در انتظار بازیکنان جوان تیم ملی است. امیدوارم در تورنمنت‌های آتی بتوانیم عملکرد بهتری داشته باشیم. این را هم بگویم که تورنمنت انتخابی المپیک فرصتی بود برای جواترها که بتوانند تجربه بیشتری کسب کنند.

بازیکن شماره چهار تیم ملی بانوان ایران در پاسخ به این پرسش که تیم ایران چه زمانی می‌تواند در کسوت مدعی در تورنمنتی به اهمیت انتخابی المپیک حاضر شود، گفت: پیش از این‌ها باید بازی‌های تدارکاتی زیادی را تجربه کنیم. تیم ملی بانوان باید پایه سازی شود تا بتواند بازیکنان جدید را جایگزین بازیکنان قبلی کند. چندین سال بود که تیم ملی بزرگسالان ما تنها یک ترکیب داشت و درجا می زد. اما در حال حاضر ترکیب تیم جوان شده و این جوانان بسیار باانگیزه هستند. فکر می‌کنم داشتن تمرین در طول سال و حضور در لیگ داخلی قوی بتواند به بازیکنان بسیار کمک کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز