فریبا سلیمانی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

انتظار می‌رفت والیبالیست‌ها با برنامه راهی تایلند شوند/ با سه دوره اردو بیشتر از این هم نمی‌توان انتظار موفقیت داشت

۱۳۹۸/۱۰/۲۰ - ۰۷:۰۳:۱۸
کد خبر: ۹۴۸۱۱۲
انتظار می‌رفت والیبالیست‌ها با برنامه راهی تایلند شوند/ با سه دوره اردو بیشتر از این هم نمی‌توان انتظار موفقیت داشت
کارشناس والیبال ایران گفت: به سیاست و تصمیم کادرفنی و فدراسیون احترام می‌گذارم ولی این مسابقات اهمیت بالایی داشت و انتظار می‌رفت تیم با برنامه ریزی بهتری راهی تایلند می‌شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فریبا سلیمانی، کارشناس والیبال ایران، درباره عمکلرد تیم‌ملی کشورمان در رقابت‌های انتخابی المپیک 2020 توکیو در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: تیم‌ملی ایران برای حضور در این مسابقات دست به جوانگرایی زد و با یک ترکیب متفاوت در رقابت‌ها حاضر شد. اتفاقی که قطعا با تصیمیم کادرفنی و سیاست فدراسیون بوده است. بی‌شک به سیاست و تصمیم کادرفنی و فدراسیون احترام می‌گذارم ولی این مسابقات اهمیت بالایی داشت و انتظار می‌رفت تیم با برنامه ریزی بهتری راهی تایلند می‌شد.

او اضافه کرد: به نظرم اگر قرار بر این بوده که این تیم اعزام شود چرا ما پیش‌تر از این اعزام تیم امید را به مسابقات آسیایی کنسل کردیم؟ چون بازیکن‌هایی که الان در این تیم هستند اکثرا در همان رده امید بازی می‌کنند یا سوال دیگری که وجود دارد این است که آیا همین تیم قرار است در خردادماه عازم مسابقات قهرمانی جوانان آسیا شود یا نه؟ متاسفانه ما هنوز تکلیف تیم‌های امید و بزرگسالانمان را مشخص نکردیم و به همین دلیل نمی‌توانیم برنامه‌ریزی درستی داشته باشیم.

سلیمانی افزود: از این تیم که کلا 3 دوره اردو را سپری کرد انتظاری بیش از این را نمی‌شد داشت. کادرفنی هم به نظرم عملکرد خوبی داشته چرا که شعبانیان آدم با تجربه‌ای است ولی متاسفانه ما در والیبال بانوان برنامه مشخصی نداریم. اصلا نمی‌دانیم دنبال چه چیزی هستیم. قطعا باید آسیب شناسی کنیم و برنامه داشته باشیم تا بتوانیم روندمان را رو به جلو تغییر دهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز