بابت درگذشت باقری هنوز در شوک هستم؛

پنجعلی: کار نونهالان در دربی جای تقدیر دارد

۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۱۵:۳۲:۵۱
کد خبر: ۹۴۸۱۳۰
پنجعلی: کار نونهالان در دربی جای تقدیر دارد
مدیر آکادمی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: پیروزی تیم نونهالان در بازی امروز کار مهمی بود که انجام دادند. البته همه ما هنوز از شنیدن خبر درگذشت نادر باقری در شوک هستیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمد پنجعلی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: بازی امروز در حالی انجام شد که ما واقعا بابت شنیدن خبر درگذشت نادر باقری، هنوز شوکه بودیم. باورش سخت است که یک دفعه بشنوی یک آدمی که این قدر فعال و سرزنده بود دیگر در میان ما نیست.

وی ادامه داد: دیروز وقتی خبر را به من دادند باورم نمی‌شد. تا حدود ساعت ۱۴ دیروز در بیمارستان پیش او بودم. طوری نبود که فکر کنی چنین اتفاقی می‌افتد. غیر از تسلیت به خانواده‌اش و همه پیشکسوتان به ویژه دوستان و همبازیان سابقش، نمی‌توانم چیزی بگویم.

مدیر آکادمی فوتبال پرسپولیس با اشاره به بازی امروز نونهالان پرسپولیس خاطرنشان کرد: کادر فنی و بازیکنان تیم کار مهم و بزرگی انجام دادند. نونهالان استقلال در مکان سوم و قبل از این بازی در کورس بودند. آقایان مسعود زارعی و نبی ا... باقریها کار مهمی انجام دادند. فقط بحث نتیجه نبود. من بابت بازی خوب تیم خوشحالم. در رده پایه فقط نتیجه مهم نیست و همه مسایل را با هم دنبال می‌کنیم. کار تیم نونهالان هم واقعا جای تقدیر و تشکر دارد و این پیروزی را به آنها تبریک می‌گویم.

پنجعلی تصریح کرد: در دور برگشت لیگ‌های پایه تهران در دربی‌ها شکست نداشتیم. البته مشکلات داریم ولی بچه ها واقعا با غیرت و تعصب بازی می‌کنند. ما هم سعی می‌کنیم در آنها انگیزه ایجاد کنیم. ضمن آن که واقعا استعدادهای آینده دار خیلی خوبی را در رده های سنی مختلف تیم‌های پایه پرسپولیس داریم که اگر روند خودشان را حفظ کنند و فرصت پیدا کنند، قطعا نظرها را جلب خواهند کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز