والیبال انتخابی المپیک؛

محمودی: سهمیه المپیک، افتخار بزرگی برای والیبال است

۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۲۱:۴۹:۴۸
کد خبر: ۹۴۸۱۸۷
محمودی: سهمیه المپیک، افتخار بزرگی برای والیبال است
پشت خط زن تیم ملی با بیان این که حضور در بازی‌های المپیک افتخار بزرگی برای والیبال است، گفت: امیدوارم با پیروزی در دو دیدار آینده، برای دومین بار سهمیه المپیک کسب کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، شهرام محمودی که در دیدار ایران و چین عنوان امتیازآورترین بازیکن را به دست آورد، درباره این مسابقه، گفت: خدا را شکر توانستیم بازی را ببریم و به عنوان سرگروه به دور بعد صعود کنیم.

وی با بیان این که امیدوارم روند موفقیت‌های تیم ملی والیبال ایران ادامه‌دار باشد، گفت: انشاءالله بتوانیم در بازی‌های بعدی هم با پیروزی مقابل حریفان، سهمیه المپیک را کسب کنیم و مردم ایران را نیز خوشحال کنیم.

بازیکن تیم ملی والیبال درباره عملکردش در دیدار برابر چین گفت: خوشحالم که توانستم به تیم کمک کنم و در موفقیت تیم ایران سهیم باشم. امیدوارم این روند نیز ادامه‌دار باشد و برای دومین بار سهمیه المپیک را کسب کنیم و این موضوع افتخار بزرگی برای والیبال ایران خواهد بود.

وی درباره حریف مرحله نیمه‌نهایی ایران گفت: هنوز جلسه آنالیز تیم کره‌جنوبی را برگزار نکردیم، اما در مجموع تیم توپگیر و جنگنده‌ای است و والیبال را خیلی خوب بازی می‌کند. کره به سادگی امتیاز از دست نمی‌دهد و تا آخرین لحظه بازی به نبرد ادامه می‌دهد.

محمودی ادامه داد: فکر می‌کنم بازی خیلی سخت باشهد اما با شناختی که از تیم خودمان دارم، امیدوارم این تیم را شکست دهیم و سربلند از این میدان بیرون بیایم، هرچند که بازی سختی خواهد بود.

بازیکن تیم ملی درباره مصدومیت خودش و آخرین وضعیت درمانی‌اش، افزود: در بازی تدارکاتی که با قطر داشتیم، فرود بدی داشتم و از ناحیه کمر دچار درد و مشکل شدم. دکتر افروزی در این چند روز خیلی زحمت کشیده تا من را به بازی‌ها برساند که باید از او تشکر کنم.

وی با یادآوری اینکه روزی ۲ یا ۳ بار روند درمانی‌اش پیگیری می‌شود، گفت: خدا را شکر وضعیتم خیلی بهتر شده است. کمی هنوز درد دارم ولی خوب طبیعی است و امیدوارم که بتونم با تمام توان در خدمت تیم باشم.

نظر شما