نگین شیرتری:

تجربه زیادی در مسابقات انتخابی المپیک کسب کردیم

۱۳۹۸/۱۰/۲۰ - ۱۰:۰۶:۴۳
کد خبر: ۹۴۸۲۳۸
پاسور تیم ملی والیبال بانوان ضمن استقبال از حضور بازیکنان جوان در ترکیب تیم ملی بزرگسالان، تاکید کرد: وجود چهره‌های جوان در ترکیب تیم نقش کمک کننده‌ای به والیبال بانوان ایران خواهد داشت و در انتخابی المپیک تجربه زیادی کسب کردیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، نگین شیرتری بازی با اندونزی را بازی خوبی دانست، گفت: بازی خوبی مقابل اندونزی داشتیم به این جهت که بازیکنان جوان تیم توانستند شرایط خاص یک بازی در پنج ست را تجربه کنند. به‌خصوص این‌که در ست چهارم 7 امتیاز از حریف عقب بودیم اما با سرویس و دفاع خوب موفق به پیروی مقابل اندونزی شدیم.

وی با یادآوری این‌که تیم ایران در ست پنجم بازی مقابل اندونزی پیروز نشد، ادامه داد: معتقدم بچه‌ها خیلی خوب کار کردند. چند بازیکن از تیم نوجوانان و جوانان هم به ترکیب تیم ملی بزرگسالان اضافه شدند. این درحالی است که تا پیش از این همیشه یک ترکیب در تیم ملی بزرگسالان داشتیم که تنها همان ترکیب در مسابقات مختلف استفاده می‌شد.

بازیکن تیم ملی والیبال با تاکید بر لزوم داشتن بازی تدارکاتی برای تیم ملی بانوان، گفت: اگر بتوانیم در طول سال چندین اعزام به تورنمنت‌های مختلف داشته باشیم، این موضوع می‌تواند به رشد و پیشرفت بازیکنان کمک کند. شیرتری درباره حضور تیم ملی در رقابت‌های انتخابی المپیک هم گفت: در رقابت‌های انتخابی انتخابی المپیک 2020 تایلند تیم‌های باتجربه زیادی حضور داشتند که از آن جمله می‌توان به کره و تایلند اشاره کرد. ایران در گروه دوم با کره هم گروه بود و در بازی مقابل این تیم تجربه‌های زیادی کسب کردیم. در مجموع تورنمنت خوبی و روی پیشرفت والیبال بانوان ایران تاثیرگذار بود.

پاسور تیم ملی در واکنش به این که چه زمان می‌توان از تیم ملی والیبال بانوان انتظار داشت در چنین تورنمنتی در قامت یک مدعی حاضر شود، گفت: این موضوع نیازمند برنامه ریزی بلند مدت است. همین که بتوانیم در طول سال در چند تورنمنت مختلف حضور داشته باشیم هم به افزایش سطح والیبال بانوان ایران کمک می‌کند و هم این‌که در نهایت منجر به کسب نتیجه و رتبه برای تیم ملی ایران خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز