پورموسوی: برابر ازبکستان دو نیمه کاملا متفاوت داشتیم؛

موقعیت های تیم امید به مراتب جدی تر از حریف بود

۱۳۹۸/۱۰/۲۰ - ۱۱:۵۰:۲۴
کد خبر: ۹۴۸۲۸۳
موقعیت های تیم امید به مراتب جدی تر از حریف بود
سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان ایران با تقدیر از عملکرد بازیکنان و کادر فنی تیم امید گفت:مقابل ازبکستان فرصت های قطعی گل زنی را از دست دادیم و شایسته پیروزی در این بازی بودیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سیروس پورموسوی در خصوص نخستین بازی تیم امید برابر ازبکستان گفت: جا دارد به حمید استیلی و شاگردانش خسته نباشید بگویم. اولین بازی بسیار سخت بود خصوصا در شرایطی که ما قبلا دو شکست در مسابقات تدارکاتی برابر این تیم داشتیم. به نظر من از نظر روحی و روانی این مسئله می توانست تاثیر منفی روی عملکرد ما داشته باشد اما بچه ها با اعتماد بنفس خوبی بازی کردند و برای بردن به میدان آمده بودند.

سرمربی تیم جوانان اضافه کرد: برابر ازبکستان دو نیمه کاملا متفاوت داشتیم. در نیمه اول به دنبال استفاده از ضد حملات و ارزیابی شرایط بازی بودیم اما در نیمه دوم با استراتژی متفاوت برای رسیدن به گل وارد زمین شدیم. موقعیت های ما به مراتب جدی تر از حریف بود و حداقل 2 یا 3 فرصت مسلم گل زنی را از دست دادیم که می توانست ما را به برد برساند. البته طبیعی است که در بازی اول و مقابل سرگروهی که قهرمان دوره قبلی است فشار و استرس زیادی روی تیم وجود دارد. من امیدوارم در بازی های بعدی راحت تر و با آرامش بیشتری کار کنیم.

پورموسوی همچنین گفت: بازگشت به بازی و جبران گل خورده اتفاق بسیار خوبی بود همچنین مصاحبه هایی که از بچه ها دیدم نشان می داد روحیه و اعتماد بنفس مناسبی در تیم حاکم است. انشاالله برابر کره جنوبی چهره متفاوتی داشته باشیم و اولین 3 امتیاز را کسب کنیم.

وی در پایان با اشاره به آغاز اردوی تیم جوانان گفت:این اردو از 23 دی آغاز می شود. با توجه به لغو اردوی قبلی تلاش می کنیم از این فرصت به خوبی استفاده کنیم. 26 بازیکن را دعوت کردیم که بعضی از نفرات غایب در فهرست 23 نفره مرحله مقدماتی هم در جمع ما حضور دارند. البته تعدادی از نفرات ترکیب اصلی را دعوت نکردیم تا در کنار باشگاههای خودشان حضور داشته باشند و تلاش می کنیم در این اردو بازیکنان دیگری را ببینیم و شرایط آنها را بررسی کنیم. انشاالله در پایان اردو هم یک بازی تدارکاتی خواهیم داشت.

نظر شما